نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. آبان 1394 - 14:51   |   کد مطلب: 17043
رئیس جامعه اسلامی دانشگاه ملی ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها:
همایش "مرگ بر آمریکا" در دانشگاه ملایر برگزار می شود
رئیس جامعه اسلامی دانشگاه ملی ملایر گفت: با مناسبت فرا رسیدن 13 آبان روز استکبارستیزی همایش مرگ بر آمریکا با حضور دکتر رجبی دوانی در ملایر برگزار می شود.

مرتضی دلگشا در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری همایش مرگ بر آمریکا در ملایر اظهار داشت: با مناسبت فرارسیدن 13 آبان روز استکبارستیزی همایش مرگ بر آمریکا در ملایر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به‌قرار گیری در ماه محرم و عبور از عاشورای حسینی گفت: یکی از پیام‌های مهم امام حسین(ع) در قیام کربلا مبارزه با ظلم و ظلم‌ستیزی است که توجه به این پیام یکی دیگر از دلایل برگزاری این مراسم در دانشگاه ملایر است.

رئیس جامعه اسلامی دانشگاه ملی ملایر گفت: برای سخنرانی در این مراسم از دکتر محمدحسین رجبی دوانی مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی و استادیار تاریخ اسلام دانشگاه جامع امام حسین(ع) دعوت‌شده است.

وی گفت: همایش مرگ بر آمریکا قرار بوده است که 12 آبان ماه برگزار شود که به دلیل مشکلات دکتر رجبی دوانی یک هفته به تأخیر افتاده است.

دلگشا افزود: مذاکره با کشورهای 1+5 و ایجاد جو جدید در کشور که چرا باید مرگ بر آمریکا گفت نیز یکی دیگر از دلایل برگزاری این همایش است.

وی افزود: مقابله با استکبارستیزی هیچ‌گاه تمامی نداشته و تا هنگامی‌که آمریکا سردمدار مستکبران دنیا باشد شعار مرگ بر آمریکا هم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ    

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار