نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. آبان 1394 - 10:18   |   کد مطلب: 17024
مربی تیم کاراته کانون بسیج ملایر گفت: تیم کاراته ملایر در هفته هفتم لیگ کاراته استان همدان در دو مسابقه به میدان رفت و یک پیروزی و یک شکست کسب کرد.

مهدی جانی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری هفته هفتم مسابقات لیگ کاراته استان همدان اظهار داشت: هفته هفتم لیگ کاراته استان همدان با برگزاری با حضور 10 تیم از سراسر استان در خانه کاراته همدان برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری دو مسابقه در این هفته افزود: در هفته هفتم تیم کاراته کانون ملایر در دو مسابقه به مصاف تیم‌های ماهان اکباتان همدان و تیم قروه رفت.

مربی تیم کاراته کانون ملایر با اشاره به نتایج تیم ملایر در این رقابت عنوان کرد: تیم کاراته کانون ملایر در اولین مسابقه با نتیجه 9 بر5 در برابر تیم ماهان اکباتان به برتری رسید.

وی افزود: رقابت‌های لیگ کاراته شهرستان در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار می‌شود.

جانی‌خانی گفت: ارژنگ رضایی، یاسین زنگنه، علی‌محمد زندپور، محمدمهدی رحیمی، سینا جباری، متین میرزایی، بهمن سایه‌وند، محمد عظیمی، سید رضا موسوی یار در نفرات پیروز این نیم ملایر در مسابقه اول بودند.

وی با اشاره به شکست تیم ملایر در دیدار دوم این مسابقات  گفت: تیم ملایر در دیدار دوم خود به مصاف تیم قروه رفته و با نتیجه نزدیک 7 بر 8 نتیجه را بر حریف خود واگذار کرد.

مربی تیم کاراته کانون ملایر با اشاره به نفرات برتر تیم ملایر در این مسابقه گفت: ارژنگ رضایی و بهمن سایه وند در کاتا و علی‌محمد زندپور، پوریا رضایی، ارژنگ رضایی، سید رضا موسوی یارو محمدمهدی رحیمی  نفرات برتر ملایر در این رقابت بودند.

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار