نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. آبان 1394 - 14:34   |   کد مطلب: 17006
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد
برگزاری مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در ملایر
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از شرکت بیش از 200 نفر از نخبگان قرآنی ملایر در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسدپور با اشاره به برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری اظهار داشت: امسال در رشته‌های مختلف این مسابقات در رده سنی بالای 18 سال، بیش از 200 نفر از نخبگان قرآنی شهرستان ملایر با هم رقابت کردند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات مفاهیم قرآن در هفته گذشته گفت: در این مسابقه بیش از یکصد نفر از برادران و خواهران بالای 18 سال در تالار موقوفات با هم رقابت کردند که در پایان زهرا بهمت، محمود بابایی و لیلا زنگنه رتبه‌های اول تا سوم این مسابقه را کسب کرده و به مرحله استانی راه یافتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر گفت: همچنین آقایان حمیدرضا دشتی و محمدرضا مصباحی‌پور نیز توانستند با حداکثر امتیاز لازم به مرحله استانی راه یابند.

وی همچنین به برگزاری این دوره مسابقات قرآن در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: این دوره از مسابقات مرحله شهرستانی در رده سنی بالای 18 سال با شرکت یکصد نفر از خواهران و برادران هشتم آبان ماه جاری در تالار موقوفات ملایر برگزار شد.

اسدپور گفت: در رشته حفظ برادران در حفظ  10 جزء ولی‌‌الله غیاثوند و محسن ادیب‌زاده به ترتیب رتبه‌های اول و دوم، در حفظ 20 جزء عباس ربیعی، رضا روزبهانی و محمدرضا مصباحی‌پور رتبه‌های اول تا سوم و در حفظ کل محمود بابایی رتبه اول را کسب و به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی بیان کرد: در مسابقات ترتیل برادران نیز امیر فارسی، مسعود بابایی، محمد حسین مرادی و در رشته قرائت احسان بیات، غلامرضا فارسی و حسین فریدفر نیز رتبه‌های اول تا سوم را کسب و به مرحله بعد این مسابقات راه یافتند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر تصریح کرد: در این دوره از مسابقات بخش خواهران در رشته حفظ پنج جزء اعظم شیرزادی، حبیبه رحمتی و نرگس خزایی، در حفظ 10 جزء، زینب محمدی، مهین قربانی و سمانه خدادادی، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و در حفظ 20 جزء، رقیه روستایی و اعظم ونایی، در حفظ کل نیز سکینه توفیقی و مینا اخوان به ترتیب رتبه‌های اول و دوم این مسابقات را کسب کردند.

وی بیان داشت: همچنین در رشته ترتیل خواهران نیز سمیه اصلاحی، زهرا غفاری پرستو کریمی و در رشته قرائت فرزانه باقری، زینب حسین‌پور و سپیده ذبیح‌اللهی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده و به مرحله استانی راه یافتند.

اسدپور با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی زیر 18 سال نیز با همکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود، گفت: زمان این مسابقات نیز به زودی اعلام خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری مسابقات اذان سازمان اوقاف و امور خیریه در سال جاری اشاره کرد و افزود: مرحله شهرستانی این مسابقات نیز با حضور بیش از 20 نفر از برادران صبح جمعه 15 آبان ماه جاری در تالار موقوفات ملایر برگزار خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز بیش از هزار نفر در رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال در مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی اداره اوقاف و امور خیریه شرکت کردند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار