نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. آبان 1394 - 16:43   |   کد مطلب: 16940
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: وقوع هرگونه درگیری، نزاع و قتل در ایام محرم و مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان کذب است و واقعیت ندارد و تمام مواردی را هم که عنوان‌شده، تکذیب می‌کنم.

به گزارش ملایری‌ها، سرهنگ شعبان ترک‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به شایعات درگیری و قتل ایام محرم در شهرستان ملایر اظهار داشت: وقوع هرگونه درگیری، نزاع و قتل در ایام محرم و مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در این شهرستان کذب است و واقعیت ندارد و تمام مواردی را هم که عنوان‌شده، تکذیب می‌کنم.

وی با اشاره به عدم وقوع هیچ‌گونه اتفاقی در ایام ده شب عزاداری محرم گفت:  در مدت 10 شب عزاداری پلیس در خیابان‌ها حضورداشته و هیچ‌گونه اتفاقی رخ نداده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: برای حرکت حضور هیئت‌های حسینی در خیابان‌ها برنامه‌ریزی‌ها انجام‌شده و دسته‌های عزاداری در مسیر تعیین‌شده بانظم و مقررات خاص حرکت می‌کردند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با روسای هیئت‌های مذهبی گفت: اکیپ پلیس در تمامی خیابان‌ها 24 ساعته حضورداشته و نظم و امنیت به‌طور کامل در شهر و روستاهای ملایر برقرار بوده است.

ترک نیا گفت: چند اکیپ پلیس در خیابان همدان که محل عبور بیشترین تعداد هیئت‌های مذهبی و هیئت ابوالفضل(ع) بزرگ‌ترین هیئت مذهبی ملایر است، مستقر شدند و علاوه به راین پلیس راهور نیز برای عبور و مرور بهتر هیئت‌های مذهبی در مسیرهای مختلف شهر، محدوده ترافیکی ایجاد کرد.

‌ترک نیا در رابطه با شایعه وقوع درگیری و نزاع در روستای واشان ملایر، ‌توضیح داد: این درگیری بین 2 پسرعمو و بر سر ملک و کاملاً شخصی بوده و ربطی به مراسم عزاداری محرم نداشته است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار