نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. مهر 1394 - 18:55   |   کد مطلب: 16922
رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر خبر داد
حذف 5 نقطه حادثه‌خیز در شهرستان ملایر
رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از حذف پنج نقطه حادثه‌خیز شهرستان ملایر در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس، جواد نگاهداری با اشاره به اینکه رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان ملایر یکی از اولویت‌های این اداره است، اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها به منظور کاهش تصادفات و افزایش ایمنی انجام می‌شود.

وی از حذف پنج نقطه حادثه‌خیز شهرستان ملایر در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: این محورها شامل محور ملایر، قوزان، علمدار، سفلی، طجرسامن، ازناو و خنداب بوده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر با بیان اینکه حذف دیگر نقاط حادثه‌خیز نیز تا پایان سال انجام می‌شود، گفت: خاکبرداری و شانه‌سازی محور، احداث پارکینگ، تعریض پل و... از جمله اقدامات انجام شده در حذف نقاط حادثه‌خیز است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ملایر دارای یک‌هزار و 58 کیلومتر راه است گفت: این راه‎ها شامل 335 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی و فرعی و 648 کیلومتر راه روستایی است.

نگاهداری گفت: شناسایی و رفع سایر نقاط حادثه‌خیز، اجرای طرح حفاظ پل‌ها در محورهای مواصلاتی، اجرای طرح امداد زمستانی، اتمام برخی طرح‌های نیمه تمام و... از اولویت‌های کاری این اداره تا پایان سال است.

وی از اجرای 450 کیلومتر خط‌کشی راه‌های شهرستان در نیمه نخست امسال خبر داد و افزود: 3 هزار عدد تابلوی اخطاری و علائم در محورهای مواصلاتی شهرستان در این مدت تعمیر و نصب شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ملایر از نصب 250 تابلوی اطلاعاتی در 6 ماهه امسال در محورهای ملایر خبر داد و افزود: نصب 20 مورد سرعت‎گیر و 400 شاخه حفاظ پل، نیز از دیگر اقدامات اداره راه و شهرسازی ملایر در نیمه نخست امسال بوده است.

وی به توسعه و احداث شبکه روشنایی راه‌های شهرستان ملایر اشاره و تصریح کرد: نصب 125 عدد شبکه روشنایی و 125 چراغ چشمک‌زن از دیگر اقدامات اداره راه ملایر در 6 ماه نخست امسال بوده است.

نگاهداری تعداد موارد رسیدگی به مسائل حریم را در نیمه نخست امسال 118 مورد دانست و خاطرنشان کرد: 760 کیلومتر آزادسازی حریم نیز در 6 ماه امسال انجام شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار