نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

26. مهر 1394 - 13:16   |   کد مطلب: 16892
امام جمعه موقت ملایر گفت: همراه کردن ورزش با ارزش ها در ورزشکاران ایرانی باعث ممتاز شدن آنان در جهان شده است.

به گزارش ملایری‌ها، به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی ورزشکاران و مسئولین هیئت های ورزشی  شهرستان ملایر با امام جمعه ملایر دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن فاضلیان در این دیدار با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی اظهار داشت: اخلاق یکی از مهمترین ویژگی‌های است که ورزشکار باید با خود به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به نقش ارزش‌های اسلامی  در ممتاز شدن ورزشکاران گفت: همراه کردن ورزش با ارزش‌های اسلامی  در ورزشکاران ایرانی باعث ممتاز شدن آنان در جهان شده است.

امام موقت جمعه ملایر امام علی(ع) را بهترین الگو برای ورزشکاران دانست و بیان کرد: امام علی(ع) بهترین الگو برای ورزشکاران بوده و ورزشکاران به پیروی از مولای متقیان(ع) تا می توانند هر چه بیشتر در تربیت روح خود تلاش کنند.

وی با اشاره به نقش تربیت اسلامی در ورزش بیان کرد: تربیت اسلامی تربیت ظاهر و باطن بوده و ورزشکاران باید هم در تربیت ظاهر و هم در تربیت باطن خود تلاش کنند.

فاضلیان گفت: جامعه متدین نیاز به ورزشکار قوی و ایده آل اسلامی داشته و همانگونه که قرآن از طالوت به عنوان یک جوان قوی و مومن هم روح و هم جسم خود را تقویت کرده بود نام برده است.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: یکی از شرایطی که دختران حضرت شعیب(ع) در مورد حضرت موسی(ع) به پدرشان عنوان کردند قوی و امین بودن حضرت موسی(ع) بود.

امام جمعه موقت ملایر گفت: ورزشکاران ما باید همانگونه در راه تربیت و قوی کردن بدن خود تلاش می کنند در راه اخلاقیات و صفات نیک خود نیز تلاش کنند و تا می توانند علامپوه بر سم خود روح خود را نیز از فضائل اخلاقی لبریز کنند.

وی در انتهای سخنان خود با آرزوی اثر گذاری هر چه بیشتر مربیان و ورزشکاران در ورزش کشور گفت: ورزشکاران ما برای اعتلای هر چه بیشتر پرچم ایران در دنیا تلاش کنند.

اقامه نماز پایان بخش دیدار ورزشکاران و مسئولین هیئت های ورزشی  شهرستان ملایر با امام جمعه موقت شهر ملایر بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار