نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. مهر 1394 - 9:07   |   کد مطلب: 16842
سرپرست گروه هنری سپید و سیاه در گفت‌وگو با ملایری‌ها:
تقدیر بازیگری زن جشنواره بین المللی تئاتر کودک به بازیگری ملایر تعلق گرفت
سرپرست گروه هنری سپید و سیاه گفت: نرگس خاک کار کارگردان و بازیگر توانمند ملایری برای نمایش "خوان چندم؟ خانه چندم؟" لوح تقدیر و جایزه نقدی بیست و دومین جشنوراه بپن المللی تئاتر کودک و نوجوان را از هیئت داوران دریافت کرد.

مهدی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به اختتامیه بیست و دومین جشنوراه بپن المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار داشت: گروه هنری سپید و سیاه با دو نمایش در این جشنواره شرکت کرده بود.

وی افزود: "خانواده کانفرینگل" به کارگردانی مهدی حبیبی در بخش صحنه ای و "خوان چندم؟ خانه چندم؟"  به کارگردانی نرگس خاک کار در بخش خیابانی نمایش های گروه هنری سپید و سیاه ملایر در این جشنواره بودند.

سرپرست گروه هنری سپید و سیاه افزود: در این جشنواره نمایش "خانواده کانفرینگل" در بخش صحنه ای کاندید دریافت 4 جایزه شده بود ولی موفق به کسب جایزه های برتر نشد.

وی با اشاره به دریافت جایزه لوح تقدیر بازیگری زن در جشنواره بین اللملی تئاتر کودک و نوجوان همدان بیان کرد: نرگس خاک کار کارگردان و بازیگر توانمند ملایری برای نمایش "خوان چندم؟ خانه چندم؟" لوح تقدیر و جایزه نقدی را از هیئت داوران دریافت کرد.

حبیبی افزود: نمایش "خوان چندم؟ خانه چندم؟" تربیت کودکان در دوره های گذشته و حال را روایت می کند که بازیگر این نمایش جایزه برترین بازیگر را دریافت کرد.

انتهای پیام/گ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار