نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

14. مهر 1394 - 5:50   |   کد مطلب: 16836
بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ؛
نمایش "پرواز ستاره ای" در ملایر به روی صحنه رفت
نمایش پرواز ستاره ای عنوان نمایش جنبی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در مرکز آموزش هنر ملایر دو بار به روی صحنه رفت.

به گزارش ملایری‌ها،  نمایش «پرواز ستاره ای» کاری از گروه نمایشی ماد همدان به عنوان نمایش جنبی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در مرکز آموزش هنر ملایر دو بار به روی صحنه رفت.

احمد بیگلریان سرپرست گروه نمایشی ماد همدان پس از اجرای نمایش گفت: این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی نیما بیگلریان می باشد با استفاده از پرواز پرنده ها به عنوان نماد بچه ها، روند رشد فکری و جسمی کودکان را نشان می دهد.

وی عنوان کرد: در نمایش پرواز ستاره ای، تربیت و مسیر رو به رشد کودکان و نوجوانان عنوان شده و نکته ای که برای ما مهم بوده نشان دادن  و تقویت سهم و مشارکت کودکان و نوجوانان در تئاتر بوده است.

بیگلریان با اشاره به استقبال بسیار خوب بچه ها از تماشای این نمایش بیان کرد: از تبلیغ و هماهنگی خوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر با مدارس برای بازدید از این نمایش تشکر می کنیم.

وی افزود: وجود کارگردان هایی همچون محمد قاسمی، مهدی حبیبی که به صورت حرفه ای عمل می کنند و در جشنواره های ملی و منطقه ای نیز درخشش خوبی دارند، باعث اعتلای این هنر در ملایر و استان همدان شده  است.

گفتنی است این نمایش با دو اجرا در روز دوشنبه 13 مهر از ساعت 10 و 11:20در مرکز آموزش هنر، مورد تماشا و توجه کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

انتهای پیام/گ  

دیدگاه شما

آخرین اخبار