نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مهر 1394 - 9:41   |   کد مطلب: 16824
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر؛
یک شهید گمنام در حوزه علمیه ملایر به خاک سپرده می‌شود
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات گفت: همزمان با چهاردهم محرم یک شهید گمنام در حوزه علمیه امام علی(ع) ملایر به خاک سپرده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیات در گفت‌‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به خاکسپاری یک شهید گمنام در ملایر اظهار داشت: همزمان با چهاردهم محرم شهر ملایر میزبان یک شهید گمنام است.

وی با اشاره به نقش شهدا در افزایش معنویات در جوانان بیان کرد: میزبانی از شهدای گمنام باعث رشد معنویات در بین جوانان شده و حضور این شهدا در شهر رنگ و بوی هر را کربلایی می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر با اشاره به محل خاکسپاری این شهید گمنام در ملایر بیان کرد: این شهید والا مقام در حوزه علمیه امام علی (ع ) خاکسپاری خواهد شد.

وی با اشاره به شهدای گمنام خاکسپاری شده در شهر ملایر افزود: میدان شهدای گمنام در جوار امامزاده عبدالله(ع)، دانشگاه آزاد و دانشگاه ملی ملایر و بام ملایر مکان هایی هستند که مزین به مزار شهدای گمنام در ملایر هستند.

بیات افزود: شهرهای سامن و ازندریان نیز برای خاکسپاری شهدای گمنام درخواست داده اند که در حال بررسی بوده و پس از تایید این درخواست شاهد خاکسپاری شهدای گمنام در این نقاط نیز خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات ملایر گفت: برای استقبال و تشییع با شکوه این شهید گمنام در ملایر برنامه ریزی‌ها در حال انجام بوده و حوزه علمیه پنجمین نقطه از شهر ملایر خواهد بود که میزبان لاله های گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی گفت: تشییع شهدای گمنام در ماه محرم و پس از عاشورا و تاسوعای حسینی باعث ایجادفضای معنوی مضاعف در شهر و در بین و جوانان خواهد شد.

بیات گفت: خاکسپاری شهید گمنام در حوزه علمیه ملایر باعث رشد معنوی روحانیون و طلاب در حال تحصیل در حوزه می شود.

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما

آخرین اخبار