نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مهر 1394 - 8:51   |   کد مطلب: 16814
دانشجویان و طلاب ملایر در اعتراض به وضعیت برجام و عملکرد دولت در مقابل حادثه منا در مقابل دفاتر دو نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ملایری‌ها، دانشجویان و طلاب ملایر در اعتراض به وضعیت برجام و عملکرد دولت در مقابل حادثه منا در مقابل دفاتر دو نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

در این تجمع دانشجویان خواستار نه گفتن نمایندگان مجلس شورای اسلامی به برجام و همچنین رساندن پیام دانشجویان و طلاب شهرستان ملایر  به دولتمردان بودند.

احمد آریایی‌نژاد در جمع تجمع‌کنندگان با اشاره به خواسته به‌حق دانشجویان اظهار داشت: همه ما باید به دنبال مبانی و آرمان‌ها بوده و از حرکت از خارج از راه انقلاب خودداری کنیم.

وی با شاره به شعارهای انتخاباتی دولت بیان کرد: چرخیدن چرخ اقتصاد و چرخیدن چرخ سانتریفیوژها با صحبت با کدخدا حل نمی‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: برخورد بین کفر و ایمان همواره در طول تاریخ وجود داشته است و ایران اسلامی زیر بار زور و ظلم نخواهد رفت.

وی با انتقاد از سیاست‌های منفعلانه دولت افزود: دشمنان قصد قرار دهی جمهوریت در مقابل اسلامیت رادارند درصورتی‌که جمهوریت باید در خدمت اسلامیت باشد.

آریایی‌نژاد گفت: کشورهای 1+5 همان کسانی هستند که در دوران جنگ تحمیلی ا صدام حمایت کرده و با صدام در به شهادت رساندن بسیاری از جوانان کشور شریک هستند.

وی افزود: دفاع از منافع اسرائیل یک از خواسته‌های مستکبرین در توافق بوده درصورتی‌که رهبری اعلام کرد تا 20 سال آینده اسرائیلی نخواهیم دید.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: حوادث و مسائلی که در ظرف مدت‌زمان رخ می‌دهد به نفع سازش نبوده و ظلم و بی‌عدالتی همراه با عدالت و آزادی‌خواهی در یکجا قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: با وضع پیش‌آمده گفت‌وگوها به‌جایی نخواهد رسید و چیزی به نفع طرفین درنخواهد آمد.

انتهای پیام/پ

دیدگاه شما

آخرین اخبار