نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

11. مهر 1394 - 11:09   |   کد مطلب: 16808
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: امربه‌معروف و نهی از منکر باید در سرلوحه کاری نیروی انتظامی قرار گیرد، چراکه با اقدامات نیروی انتظامی در این زمینه اثر متقابل آن را به‌خوبی در جامعه می‌بینیم.

به گزارش ملایری‌ها، احمد آریایی‌نژاد صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر با تبریک هفته ناجا اظهار داشت: اجرای فرمان‌های اسلام و رعایت اخلاقیات معنوی در اجرای وظایف نیروی انتظامی یکی از نیازهای مبرم است.

وی با اشاره به اجرای طرح همیاران پلیس در نیروی انتظامی بیان کرد: این طرح باعث ورود پلیس به بطن جامعه شده و طرحی بسیار مفید برای جامعه است و می‌تواند ارتباط متقابل بین مردم و پلیس را بیشتر کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لازمه وجود امربه‌معروف و نهی از منکر در کار پلیس عنوان کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر باید در سرلوحه کاری نیروی انتظامی  قرار گیرد، چراکه با اقدامات نیروی انتظامی در این زمینه اثر متقابل آن را به‌خوبی در جامعه می‌بینیم.

 وی با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در شهرستان ملایر تصریح کرد: با اقدامات و خدمات نیروی انتظامی شاهد کاهش محسوس جرم و جنایت در ملایر بوده و این امر حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی است.

آریایی‌نژاد با اشاره به فاجعه منا در عربستان گفت: مهم‌ترین دلیل به وجود آمدن این حادثه اهمیت ندادن عربستان به جامعه مسلمانان است.

وی افزود: اگر خاندان آل سعود قدری برنامه‌ریزی و اهمیت به موضوع حجاج داشت شاهد فاجعه غمبار منا نبودیم و این فاجعه نشان از بی‌تدبیری خاندان آل سعود است.

امام‌جمعه اسلام‌آباد نیز در این آیین با اشاره به خدمات نیروی انتظامی در ملایر عنوان کرد: نیروی انتظامی همواره برای برقراری امنیت و آرامش در جامعه شب و روز نمی‌شناسد و هنوز هم در مسیر حرکتشان برای خدمت به جامعه و مردم و دفاع از دستاوردهای انقلاب، باب شهادت به روی این نیروهای خدوم و انقلابی باز است.

وی افزود: حفظ اقتدار، عزت‌نفس و رحمت و مهربانی را از ویژگی‌ها و شاخصه‌های بارز نیروی انتظامی بوده و نیروی انتظامی همواره در برقراری این سه رکن تلاش می‌کند.

حجت‌الاسلام عبدالملکی گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، نیروی انتظامی آن سازمان رشید، بازوان توانا و آن شانه‌های پرتحملی است که می‌تواند و می‌خواهد این بار سنگین را بر دوش بگیرد و این خدمت بزرگ را برای مردم انجام دهد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر گفت: نیز در این مراسم در هفته نیروی انتظامی در شهرستان ملایر 184 برنامه توسط نیروی انتظامی ملایر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته بیان کرد: دیدار با اصناف، اجرای نمایش تعقیب و گریز و رهایی گروگان، دیدار با مردم در دفتر 197 و اجرای طرح خدمات مضاعف از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی ملایر در این هفته است.

ترک نیا با اشاره به عملکرد پلیس ملایر در شش‌ماهه نخست امسال و مقایسه  با مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: جرم و جنایت در مدت 6 ماهه نخست امسال در شهرستان ملایر نسبت به سال گذشته 60 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: افزایش آگاهی و تلاش پلیس و اجرای طرح و مأموریت‌های فراوان دلیل اصلی کاهش محسوس در جرم و جرائم در ملایر است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به کاهش 22 درصدی تصادفات فوتی در شش‌ماهه نخست امسال افزود: در حوزه فرهنگ و ترافیک  بیش از 10 هزار پیام ترافیک از تلویزیون شهری ملایر پخش‌شده است.

وی با اشاره به آمار قرارگاه سرقت ملایر افزود: با تلاش شبانه‌روز مأمورین پلیس در قرارگاه سرقت در شش‌ماهه نخست امسال سرقت در ملایر 60 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار