نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مهر 1394 - 11:26   |   کد مطلب: 16801
رئیس اداره ارشاد ملایر خبر داد:
اجرای نمایش‌های جشنواره تئاتر کودک در ملایر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: همزمان با آغاز جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان اجرای نمایش های این جشنواره در ملایر آغاز شد.

به گزارش ملایری‌ها، غلامرضا جمالی زاده با اشاره به آغاز جشنواره تئاتر کودک در همدان اظهار داشت: همزمان با آغاز جشنواره تئاتر بین المللی کودک و نوجوان اجرای نمایش های این جشنواره در ملایر آغاز شد.

وی افزود: نمایش کودکانه زیر گنبد کبود اثر تولید شده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به عنوان نمایش جنبی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان در سالن مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: نمایش زیر گنبد کبود به نویسندگی و کارگردانی محمود تیموری، قصه پلنگی است که از فرصتها و توانائیهای خود، خوب استفاده نکرده و بهره ای نمی گیرد و مدام خود را با مشکل مواجه می کند.

وی  با اشاره به عوامل این نمایش عنوان کرد: بازیگران محمود تیموری، محمدرضا  ابراهیم پور، محمودرضا فولادوند، پروانه نوایی و مانی تیموری به سرپرستی حسین اسدپور در آن ایفای نقش دارند و از این نمایش استقبال چشمگیری توسط مهد کودک ها و اعضای مراکز کانون های پرورش فکری به عمل آمد.

جمالی زاده با اشاره به نمایش های اجرایی در ملایر گفت: در زمان برگزاری جشنواره در استان چهار نمایش نیز در ملایر به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: "پرواز ستاره‌ها" ساخته نیما بیگلریان، "زیر گنبد کبود" تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران، دو کار از ملایر به نام "باز باران" به کارگردانی مهدی روزبهانی و "پلنگ صورتی" به کارگردانی رضا فقهی در ملایر به روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار