نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. مهر 1394 - 7:39   |   کد مطلب: 16795
رئیس دانشگاه ملایر دفاع مقدس را گنجینه‌‌ای از همه ارزش‌ها برای ملت ایران دانست.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از فارس، بهمن حیاتی  در مراسم تجلیل از ایثارگران دانشگاه ملایر با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطر 1100 شهید شهرستان ملایر اظهار کرد: کشورمان از گذشته تا به امروز دوران‌ سختی را در طول تاریخ پرفراز و نشیب خود پشت سر گذاشته است.

وی افزود: در طول جنگ‌هایی که در طول تاریخ در کشور به وقوع پیوسته، کوتاهی برخی حاکمان در وظایف خود باعث از دست دادن بسیاری از اراضی این سرزمین شده است.

رئیس دانشگاه ملایر با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و مقابله فرزندان این مرزوبوم با زیاده‌خواهی دشمنان گفت: ملت ما با تمدن قوی‌ و تفکر بالا در مقابل ابرقدرت‌ها ایستاده و از ارزش‌هایش دفاع کرد.

وی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری، هفته دفاع مقدس را نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی شهدا و ایثارگران دانست.

حیاتی با اشاره به اینکه شهدای ما نسل پاک و فرهیخته‌ای بودند گفت: شهدا با درک بالای خود، موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و برای دفاع از کشور جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما الگوگیری از راه شهداست خاطرنشان کرد: جوانان از راه‌های مختلف مورد هجوم دشمنان قرار گرفته‌اند که باید هوشیار بود.

در ادامه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با جانبازان بیان کرد: ایشان در این دیدار خود؛ جانبازان را بزرگترین تبلیغ برای انقلاب و نشانه افتخار برای ملت ایران دانستند.

حجت‌الاسلام احمد فراهانی گفت: شهدا و جانبازان ما در هشت سال جنگ تحمیلی با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادند و از کشور و ارزش‌هایمان دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار