نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. مهر 1394 - 8:57   |   کد مطلب: 16759
با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی کشور؛
دو طرح گردشگری در ملایر افتتاح شد
دو طرح گردشگری هتل کریمخان زند و سوئیت های مجتمع اقامتی الماس ملایر با حضور معاون سازمان میراث فرهنگی کشور و مسئولان استانی و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها، با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور و مسئولان استانی و شهرستانی دو طرح گردشگری هتل کریم‌خان زند و مجتمع اقامتی الماس  در ملایر افتتاح شد.

اسدالله درویش امیری در آیین افتتاح هتل کریم‌خان زند با اشاره به ابلاغ برنامه ششم توسعه و سند چشم‌انداز 20 ساله کشور گفت: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در این برنامه رشد و توسعه گردشگری است.

وی گفت: در این مدت ورود گردشگران به کشور باید به پنج برابر رسیده و تحقق این امر توسعه و درآمدزایی به همراه خواهد داشت.

معاون امور مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی کشور با اشاره به جوابگو نبودن هتل‌های کشور برای تحقق این امر عنوان کرد: : در این زمینه نیاز است زیرساخت‌های لازم ازجمله هتل‌های مجهز برای جذب بیشتر گردشگران در کشور فراهم شود.

مدیر هتل کریم‌خان زند نیز در این مراسم با شاره به هزینه‌های انجام‌شده برای ساخت هتل اظهار کرد: ساخت این هتل از سال 81 آغازشده و در سال 90 تغییر مالکیت داده‌شده است.

وی افزود: برای ساخت فاز نخست این هتل 180 میلیارد ریال هزینه شده و هتل در دوطبقه،  40 اتاق و 220 تخت ساخته‌شده است.

امیرمحمدی افزود: با اجرای فاز دوم این هتل پنج ستاره شده و ظرفیت آن به هفت‌طبقه، 118 اتاق و هزار و 300 تخت افزایش پیدا می‌کند.

مدیر مجتمع اقامتی الماس نیز با اشاره به افتتاح 11 سوئیت اقامتی در این مجتمع افزود: این 11 سوئیت با تجهیزات کامل در مدت شش ماه ساخته‌شده است.

امین ابوالقاسمی افزود: برای ساخت این مجتمع اقامتی بیش از 10 میلیارد هزینه شده و پس از افتتاح آماده پذیرایی از میهمانان شهر ملایر است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار