نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

24. شهريور 1394 - 13:08   |   کد مطلب: 16749
رئیس اداره ارشاد ملایر گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از خوشنویسی و تذهیب با عنوان « سروهای عشق » در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت

به گزارش ملایری‎هاو به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد ملایر غلامرضا جمالی اظهار داشت:  به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از خوشنویسی و تذهیب با عنوان « سروهای عشق » در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

غلامرضا جمالی زاده وی در آئین گشایش این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه، تعداد 20 اثر خوشنویسی و تذهیب از لیلا روزبهانی هنرمند خوشنویس ملایری در قالب های نستعلیق و  شکسته نستعلیق با مضامین آزاد، مطالبی در مدح ائمه اطهار(ع) و همچنین سخنان و متن های مرتبط با هفته دفاع مقدس به معرض دید علاقمندان گذاشته شده است.

وی افزود: این هنرمند که دارای مدرک کارشناسی حسابداری است از سال 79 در عرصه خوشنویسی و تذهیب فعالیت خود را آغاز نموده و از سوابق هنری ایشان می توان، شرکت در جشنواره های مختلف استانی و کشوری با دریافت لوح تقدیر و کسب مقام سوم مسابقات خوشنویسی وقف استان همدان را نام برد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: این نمایشگاه از21 شهریورتا 4 مهرماه همه روزه از ساعت 8 الی 14 و در روزهای زوج نیز از ساعت 16 الی 19 جهت بازدید علاقمندان در شهرک ولیعصر(عج) ـ میدان قائم ـ مجتمع فرهنگی و هنری ملایر دایر می باشد.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار