نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. شهريور 1394 - 22:42   |   کد مطلب: 16727
ایران در صدر مصرف کنندگان ؛
سند تلگرام به نام ایران خورد
استفاده روز افزون کاربران ایرانی از سرویس تلگرام باعث شد در رتبه بندی الکسا نام ایران به عنوان بیشترین استفاده کننده از این سرویس ثبت شود .

به گزارش ملایری‌ها به نقل از دانا، استفاده روز افزون  کاربران ایرانی از سرویس تلگرام باعث شد در رتبه بندی الکسا نام ایران به عنوان بیشترین استفاده کننده از این  سرویس ثبت شود .ایران تا چند ماه پیش عنوان دوم را بعد از روسیه داشت حال با این اوصاف به عنوان اولین استفاده کننده از این سرویس در دنیا قرار گرفته است.

تلگرام برای رفاه حال کاربرانش سرویسش را در چند نسخه اندروید، ای او اس ، ویندوزفون، اواس ده، دستکتاپ و اپلیکیشن وب ارائه داده است تا جوابگوی همه طیف سلیقه باشد.

این نرم افزار که توسط بک شرکت آلمانی متعلق به کارآفرین و نیکوکار روس پاول دورف اداره می شود توانسته با منزوی کردن وایبر ، لاین ،  واتس آپ  و...  گوی سبقت را از سایر رقیبانش در ایران  برباید و یکه تاز صحنه ارتباطات موبایلی شود.

ایران در رتبه بنده سایت الکسا بازدیدی معادل 34.4 درصد کل بازدید های سایت تلگرام را ازآن خود نموده و بعد ازآن روسیه با 8.6 درصد و برزیل با 5.2 درصد در پله های بعدی این رتبه بندی قراردارند. این در حالی است که درصد استفاده کنندگان از سایر نسخه های این نرم افزار لحاظ نشده و صرفا مربوط به کاربران اپلیکیشن وب می باشد.

حال با این اوصاف و با توجه به این آمار و ارقام، این سوال مطح می شود که آیا این یک زنگ خطر برای مسئولین ذیربط است یا یک پیشرفت جهشی در دنیای مجازی؟

 

حبیب الله نامور/ کارشناس نرم افزار

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما