نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

22. شهريور 1394 - 13:44   |   کد مطلب: 16715
سرپرست گروه نمایشی سپید و سیاه گفت: : نمایش "خانواده کانفرینگل" در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر بین‌المللی کودک و نوجوان همدان پذیرفته شد.

مهدی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به راه‌یابی نمایش "خانواده کانفرینگل " در جشنواره تئاتر بین‌المللی کودک و نوجوان همدان اظهار داشت: نمایش "خانواده کانفرینگل" در بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر بین‌المللی کودک و نوجوان همدان پذیرفته شد.

وی با اشاره به نویسندگی و کارگردانی این نمایش توسط خودش افزود: این نمایش توسط گروه سپید و سیاه و درزمینه طنز اجراشده است.

سرپرست گروه نمایشی سپید و سیاه با اشاره به بازیگران این نمایش افزود: نرگس خاک کار، مسعود روستا، الهام ریاضت، مهران بیات، سیاوش وفایی نژاد و بارمان گودرزی در این نمایش به روی صحنه می‌روند.

وی با اشاره به دیگر عوامل نمایش "خانواده کانفرینگل" بیان کرد: محمدبلوردی، محمدامین اسماعیلی و مهدی جعفر پور عوامل اجرایی این نمایش هستند.

حبیبی با اشاره به داشتان این نمایش عنوان کرد: این نمایش داستانی کمیک از  زندگی یک خانواده بوده که وارد محیط غریبه‌ای شده‌اند.

وی افزود: نمایش "خانواده کانفرینگل"  روایتی از چالش‌ها و اتفاقاتی است که این خوانده با در محیط جدید و غریبه با آن مواجه می‌شوند.

سرپرست گروه نمایشی سپید  سیاه عنوان کرد: بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی 9 تا 14 مهرماه در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار