نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. شهريور 1394 - 14:25   |   کد مطلب: 16645
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ملایر خبر داد؛
کشف 26 کیلوگرم مواد مخدر در ملایر
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر گفت: در دو عملیات پلیس 26 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در ملایر کشف و 6 نفر بازداشت شدند.

به گزارش ملایری‌ها، بهروز کیانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به کشفیات پلیس ملایر در یک ماه گذشته اظهار داشت: نیروی انتظامی ملایر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ 9 مرحله طرح پاک‌سازی در شهرستان ملایر انجام داده است.

وی با اشاره به برگزاری 8 طرح عملیات مواصلاتی بیان کرد: در ماهه اخیر 8 طرح عملیاتی مواصلاتی در یک‌ماهه اخیر در ملایر انجام‌شده که 26 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف‌شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر افزود: نیروی انتظامی ملایر در راستای 3 کیلوگرم هروئین از داخل یک اتوبوس از یک باند توزیع مواد مخدر کشف و سه نفر دستگیر شدند.

وی افزود: در عملیات دیگری نیز 23 کیلوگرم تریاک از یک کامیون که قصد عبور از ملایر به سمت کرمانشاه را داشت کشف و سه نفر دستگیر شدند.

کیانی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر در ملایر بیان کرد: در یک‌ماهه اخیر نیروی انتظامی ملایر 23 جلسه آموزشی در مساجد و ادارات برای یک هزار 396 نفر برگزارشده است.

وی گفت: در یک‌ماهه اخیر دو طرح جمع‌آوری معتادین نیز در ملایر انجام‌شده که 25 نفر از معتادین به کمپ ماده 16 استان فرستاده‌شده‌اند.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملایر گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر در روستاهای شهرستان نیز سه طرح پاک‌سازی در روستاهای حرم آباد، جوراب و داویجان انجام‌شده است.

کاوه برخورداری نیز ر این جلسه با اشاره ه آغاز سال تحصیلی عنوان کرد: انجمن اولیا و مربیان یکی ا برگ خریدها مهم آموزش مبارزه با مواد مخدر است.

وی با اشاره به برنامه‌های اداره آموزش‌وپرورش برای مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: به‌کارگیری و حضور مشاوران در مدارس حاشیه‌ای برای مشاوره درزمینهٔ اعتیاد یکی از اقدامات این اداره در سال تحصیلی جدید است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش ملایر افزود: برگزاری همایش‌های فصلی مبارزه با مواد مخدر در سال تحصیلی جدید باز دیر برنامه‌ها بوده و در هر فصل دو همایش برگزار خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملایر نیز در این جلسه با اشاره به فقدان کمپ در روستاهای پرجمعیت ملایر بیان کرد: به دنبال تأسیس کمپ ترک اعتیاد در این روستاها هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تکلو افزود: برای جلوگیری از بازگشت دوباره معتادین بازپروری‌شده در کمپ‌ها جلسات آموزشی برای این افراد و خانواده‌ای‌شان در بهزیستی ملایر برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار