نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. شهريور 1394 - 9:00   |   کد مطلب: 16644
امسال تاکنون 21 مورد انشعاب آب آشامیدنی که برای فضای سبز شهری مصرف می شد قطع و چاه های جدا گانه برای آنها نصب شده است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان ملایر گفت:با همکاری شهرداری ملایر امسال اقدامات موثری در جهت جداسازی آب فضای سبز از آب اشامیدنی انجام شده  است تا جلوی هدر رفت آب آشامیدنی با توجه به هزینه های بالای تهیه و تصفیه گرفته شود.

 
علی احسان میری افزود: با توجه به کاهش حدود 47 درصدی بارندگی در استان در مقایسه با سال گذشته که باعث کاهش آبدهی چاهها شده است مدیریت مصرف آب ضروری و اجتناب ناپذیر است .
 
وی ادامه داد: از آنجایی که ملایر نسبت به سایر شهرهای استان از سرانه فضای سبز بالایی برخوردار است جداسازی آب فضای سبز از آب آشامیدنی کمک قابل توجهی به پیشگیری از هدر رفت آب خواهد کرد. 
 
مدیرعامل شرکت آبفا خاطرنشان کرد: پیش از این نیز اقدامات خوبی در جهت جداسازی آبیاری فضای سبز از آب آشامیدنی شهری انجام شده و پارک های بزرگ شهر از جمله سیفیه،کوثر و معلم از آب شرب شهری جدا شده است.
 
میری یادآور شد: به همت کارکنان شرکت آبفا ملایر کلیه  فضاهای سبزی که با آب آشامیدنی شهری آبیاری می شود شناسایی شده که تاکنون 21 مورد آن قطع شده و بقیه  نیز با همکاری شهرداری ملایر انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما