نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. شهريور 1394 - 11:26   |   کد مطلب: 16614
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر؛
نوجوان باستانی کار ملایری قهرمان کشور شد
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: محمد جواد بشیری تنها باستانی کار استان همدان در رشته کباده از بین 23 شرکت کننده به مقام قهرمانی کشور دست پیدا کرد.

یه گزارش ملایری‌ها، مهدی رضایی با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی باستانی و ورزش‌های زورخانه‌ای نوجوانان کشور در همدان اظهار داشت: محمدجواد بشیری تنها باستانی‌کار استان همدان از شهر ملایر موفق شد در رشته کباده از بین 23 شرکت‌کننده به مقام قهرمانی کشور دست پیدا کند.

وی افزود: پهلوان ملایری پس از کسب مقام نخست این رقابت‌ها اسفندماه برای کسب پیراهن تیم ملی با سایر رقبا به رقابت خواهد پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت:  مسابقات قهرمانی باستانی و ورزش‌های زورخانه‌ای نوجوانان کشور با حضور 623 نوجوان باستانی‌کار از استان‌های سراسر کشور در رشته‌های مختلف12 و13 شهریورماه به میزبانی سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد همدان برگزار شد .

وی با اشاره به برگزاری مسابقات تکواندوی قهرمانی استان در دو رده سنی خردسالان و نونهالان عنوان کرد: مسابقات تکواندوی قهرمانی استان در دو رده سنی خردسالان و نونهالان در خانه تکواندو همدان و با حضور 80 تکواندوکار از شهرهای سراسر استان و باشگاه‌های همدان برگزار شد.

رضایی افزود: تیم ملایر در این رقابت‌ها در رده خردسالان ملایر با 5 طلا ، 1 نقره و 4 برنز با کسب امتیاز 33 در رده دوم تیمی قرار گرفت.

وی با اشاره به نتیجه تمی ملایر در رده نونهالان گفت: نونهالان تیم ملایر با 4 طلا ، 4 نقره و 5 برنز و با کسب 49 امتیاز به مقام قهرمانی استان رسید.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار