نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

9. شهريور 1394 - 16:35   |   کد مطلب: 16559
بخشدار سامن گفت: به مناسبت هفته دولت 33 پروژه با اعتبار 65 میلیارد و 55 میلیون ریال در بخش سامن ملایر افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش ملایری‌ها، سعید کتابی در حاشیه افتتاح پروژه‌های بخش سامن ملایر در جمع خبرنگاران با گرامی داشت هفته دولت اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت 33 پروژه بااعتبار 65 میلیارد و 55 میلیون ریال در بخش سامن ملایر افتتاح و کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاح‌شده در این بخش عنوان کرد: زیرسازی و آسفالت دو روستای دهلق و طجر سامن بااعتبار 2میلیارد و 600 میلیون ریال افتتاح شد.

بخشدار سامن با اشاره به افتتاح طرح‌های دهیاری در 8 روستای سامن بیان کرد: 8 پروژه توسط دهیاری‌های بخش بااعتبار 126 میلیارد و 500 میلیون ریال در این هفته افتتاح شد.

وی با اشاره به افتتاح 8 طرح کشاورزی بااعتبار 9 میلیارد و 969 میلیون ریال تصریح کرد: با توجه به مشکلات آبیاری کشاورزی طرح آبیاری  بارانی کشاورزی بااعتبار 3 میلیارد و 65 میلیون ريال در روستای انوج افتتاح شد.

کتابی گفت: در راستای توسعه هر چه بیشتر  روستاهای بخش سامن پروژه کلنگ زنی گازرسانی به 8 روستای سامن بااعتبار 20 میلیارد و 381 میلیون ریال انجام شد.

وی با اشاره به پایان پروژه گازرسانی به روستای فیروزآباد بیان کرد: این پروژه در دهه فجر سال 93 کلنگ زنی شد و باهمت شرکت گازرسانی به این روستا در هفته دولت افتتاح شد.

بخشدار سامن گفت: با توجه به‌قرار گیری جاده ملایر به سامن در وسط روستای نازول مشکل عبور و مرور زیرگذر این روستا بااعتبار 2میلیارد و 160 میلیون ریال افتتاح شد.

وی افتتاح شرکت بسته‌بندی قند و شکر خیراللهی را یکی دیگر از پروژه‌های این بخش دانست و بیان کرد: این پروژه توسط آقای خیراللهی بااعتبار 16 میلیارد و 150 میلیون ریال افتتاح و زمینه اشتغال برای 35 نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار