نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. شهريور 1394 - 20:47   |   کد مطلب: 16521
رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی ملایر؛
مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در ملایر برگزار می شود
رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی ملایر گفت: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هفته دولت هشتم شهریور ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد سیدالشهدا(ع) ملایر برگزار می شود.

به گزارش ملایری‌ها، حجت الاسلام والمسلمین مهدی بیات در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هیئت دولت اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به منظور گرامیداشت و تبیین اندیشه‌های این دو شهید مراسم بزرگداشتی برگزار می کند.

وی افزود: مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هفته دولت هشتم شهریور ماه همزمان با سالروز شهادت این شهدای بزگوار  برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی ملایر  با دعوت از مردم و مسئولین برای شرکت در این مراسم افزود: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد سیدالشهدای ملایر برگزار می شود.

وی  با گرامی داشت هفته دولت بیان کرد: مردمی بودن و از خود گذشتیگی برای مردم مهمترین دلایل ماندگاری شهیدان باهنر و رجایی است.  

بیات گفت: این شهیدان والا مقام جان خود را در راه خدمت به مردم گذاشتند و بهترین سرلوحه برای دولتمردان هستند.

وی گفت: در مراسم بزگداشت این شهیدان در ملایر دکتر ترکاشوند عضو هیئت علمی دانشگاه ملایر  و از اساتید حوزه و دانشگاه سخنرانی می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی ملایر گفت: شهید رجایی ساده زیستی را سرلوحه کار و زندگی خود قرار داده بود وتوصیه وی به تمامی مدیران  ساده زیستی بود.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار