نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

7. شهريور 1394 - 18:18   |   کد مطلب: 16520
مدیرآموزش‌وپرورش ملایر خبر داد:
برگزاری دوره ضمن خدمت برای 800 نفر از فرهنگیان ملایر
مدیر اداره آموزش‌وپرورش ملایر گفت: دوره آموزشی ضمن خدمت برای بیش از 800 نفر از فرهنگیان پایه پنجم و نهم با حضور یکی از مؤلفین کتب درسی برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها، کاوه برخورداری در جمع مربیان دوره ابتدایی شهرستان ملایر با اشاره تغییرات در سیستم آموزشی در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: سال تحصیلی جدید مشکلات زیادی با آموزش‌وپرورش همراه است.

وی افزود:  ساماندهی نیروی انسانی، حذف یک‌پایه تحصیلی و بازنشستگی بسیاری از مدیران ازجمله مشکلات همراه با آموزش‌وپرورش در سال تحصیلی جدید است.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش ملایر گفت: بر اساس رایزنی‌های انجام‌شده یک ز مؤلفین کتب درس در ملایر حضور خواهد یافت و برای فرهنگیان دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به  برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با این مؤلف گفت: این مؤلف در این دوره به سوا لات و مشکلات مربیان پایه‌های تحصیلی مختلف پاسخ خواهد داد.

برخورداری با اشاره به برگزاری کلاس‌های ضمن خدمت برای 800 نفر از دبیران و معلمان پایه پنجم و نهم عنوان کرد: بیش از 800 نفر از فرهنگیان ابتدایی، متوسطه اول و همکارانی که از متوسطه دوم  مازاد و در ابتدایی سازمان‌دهی شده‌اند در این دوره‌های آموزشی  شرکت می‌کنند.

وی افزود: کلاس‌های ضمن خدمت پایه پنجم ابتدایی برای کتاب‌های ریاضی و علوم اجتماعی با حضور 180 معلم  در قالب دو گروه برگزار می‌شود.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش ملایر گفت: : کلاس‌های ضمن خدمت پایه نهم برای همه کتب این پایه با حضور نزدیک به 600 دبیر متوسطه اول برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف این دوره آموزشی بیان کرد: آموزش دبیران و معلمان و به‌روزرسانی اطلاعات موردنیاز برای تدریس ازجمله اولویت‌های آموزش‌وپرورش برای این دوره است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار