نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. شهريور 1394 - 16:23   |   کد مطلب: 16494
همزمان با هفته دولت ساختمان جدید دفتر امام‌جمعه ملایر با حضور مسئولان شهر ملایر واقع در میدان امام حسین(ع) افتتاح شد.

به گزارش ملایری‌ها، همزمان با هفته دولت ساختمان جدید دفتر امام‌جمعه ملایر با حضور مسئولان شهر ملایر واقع در میدان امام حسین(ع)  افتتاح شد.

علی‌رضا رضایی در آیین افتتاح این ساختمان اظهار داشت: با توجه به طرح تعریض خیابان شهدا و قرارگیری دفتر امام‌جمعه ملایر در طرح تعریض خیابان دفتر جدید امام‌جمعه ملایر توسط شهرداری ملایر ساخته شد.

وی با اشاره به ساخت دفتر امام‌جمعه ملایر در جنب  دفتر قدیمی افزود: این ساختمان با زمین دفتر امام‌جمعه ملایر که در طرح تعریض قرار داشت معاوضه خواهد شد.

شهردار ملایر گفت: طرح تعریض خیابان شهید خمینی و خیابان شهدا ملایر از سال 71 آغازشده است ولی به لحاظ وجود واحدهای تجاری و نیاز به بودجه زیاد ا کنون به طول انجامیده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اعتبار ساخت دفتر جدید امام‌جمعه ملایر بیان کرد: ساختمان دفتر امام‌جمعه با مساحت 300 مترمربع و با هزینه اجرایی 2 میلیارد و 800 میلیون ریال ساخته و به‌عنوان معوض امروز تحویل داده می‌شود.

رضایی با اشاره به هزینه‌های جاری شهرداری ملایر گفت: شهرداری ملایر ماهیانه بیش از 15 میلیارد ریال هزینه جاری و حقوق کارکنان خود را دارد.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان همدان بیان کرد: 120 میلیارد ریال جهت ساخت تقاطع غیر هم‌سطح میدان تعاون به‌عنوان مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ملایر اختصاص داده‌شده  است.

انتهای پیام/گ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار