نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

5. شهريور 1394 - 8:43   |   کد مطلب: 16484
علی انصاریان که چند سالی می‌شود به صورت جدی حضور در عرصه بازیگری را تجربه می‌کند، در یکی از نقشهای فرعی مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار جلوی دوربین رفت.

به گزارش ملایری‌ها بانی‌فیلم نوشت: علی انصاریان که چند سالی می‌شود به صورت جدی حضور در عرصه بازیگری را تجربه می‌کند، در یکی از نقشهای فرعی مجموعه تلویزیونی «کیمیا» به کارگردانی جواد افشار جلوی دوربین رفت.

 

  او نقش کاراکتري به نام فرهاد را بازي مي‌کند و بيشتر بخشهاي مربوط به اين فوتباليست و ملي پوش سابق، به همبازي شدن با رضا کيانيان اختصاص دارد. او حدود دو ماه پيش که گروه هنوز به سفر گرجستان نرفته بودند، طي دو هفته در اين سريال بازي داشت و قرار است دوباره در تهران براي ادامه بازي مقابل دوربين اين مجموعه رود. او نقش مدير عامل يک آژانس هواپيمايي را بازي مي‌کند. سارا منجزي ديگر بازيگري است که به گروه بازيگران اين مجموعه پيوسته است. «کيميا» از سوم مهر ماه به صورت هر شبي روي آنتن شبکه دوم سيما خواهد رفت.
«کيميا» به نويسندگي مسعود بهبهاني‌نيا و زهرا پارسافر از اواخر پاييز 92 در تهران جلوي دوربين رفته است.

پوريا پورسرخ، مهراوه شريفي‌نيا، آزيتا حاجيان، نيکي کريمي،رضا کيانيان، حسن پورشيرازي، مهدي پاکدل، مهدي سلطاني، حامد بهداد، محمدرضا شريفي‌نيا، خاطره حاتمي ديگر بازيگران اين سريال هستند.

اين سريال روايتگر قصه زندگي دختري به نام کيميا(مهراوه شريفي‌نيا) است. داستان از سال 56 آغاز مي‌شود و به دوران سقوط خرمشهر در جنگ تحميلي مي‌رسد و سپس راوي دوره حاضر خواهد بود. کيميا در تعارض با سختگيري‌هاي پدر نظامي و منضبط خود قرار دارد و سير حوادث، آنان را درگير توطئه و دسيسه‌اي بزرگ مي‌کند که کيميا پرتلاش و خستگي ناپذير، به جنگ آنها مي‌رود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار