نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

4. شهريور 1394 - 18:52   |   کد مطلب: 16473
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور از پنجم شهریورماه با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها، مهدی رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در ملایر با اشاره به آغاز مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور در ملایر اظهار داشت: مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور از پنجم شهریورماه در ملایر آغاز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این مسابقات با حضور مسئولان کشوری بیان کرد: مراسم افتتاحیه مسابقات لیگ فوتسال جوانان کشور با حضور کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این مسابقات در هشت روز با حضور تیم‌های منتخب استان‌های کشور و تیم‌های پایه  تیم‌های لیگ برتر فوتسال در غالب 60 تیم برگزار می‌شود.  

وی با اشاره به مهم‌ترین اهداف این مسابقات بیان کرد: ملایر دارای جایگاه فرهنگ و هنری والایی بوده و یکی از اهداف مهم در این مسابقات مطرح کردن آداب‌ورسوم ملایر از طریق زبان گویای ورزش است.

رضایی با اشاره به همکاری ادارات مختلف شهرستان برای عنوان کرد: این مسابقات با همکاری ادارات مختلف شهرستان ملایر و پیگیری‌های فرمانداری ملایر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در سه سالن ورزشی شهید روحیان، دانشگاه آزاد و کارگران ملایر با حضور بیش از 30 داور و نظر برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: این مسابقات در دوره‌های قبل در دو استان و برگزار می‌شده است ولی در این دوره ملایر به‌تنهایی میزبانی این مسابقات را برعهده‌گرفته است.

وی گفت: تیم وحدت ملایر به‌عنوان نماینده استان  همان در این رقابت‌ها حضور دارد و حضور این تیم در این مسابقات امتیازی برای اعطای میزبانی به ملایر بود.

رضایی با اشاره به بازدید نمایندگان کمیته فوتسال از ملایر برای میزبانی این رقابت‌ها بیان کرد: نمایندگان کمیته فوتسال پس از بازید از اماکن و زیرساخت‌های ملایر ای امکانات را برای برگزاری مسابقات مثبت ارزیابی کردند.

وی با اشاره به هزینه‌های این مسابقات  گفت: هزینه این مسابقات همگی از اداره ورزش ملایر و با همکاری ادارات شهرستان ملایر پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار