نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. شهريور 1394 - 19:51   |   کد مطلب: 16453
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی به مصوبات هیئت دولت نگاه می‌کنم افسوس می‌خورم که چرا فقط شهر مرکز استان دیده‌شده است.

به گزارش ملایری‌ها، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری شهرستان ملایر با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به مهم‌ترین مطالبات ملایر در سفر رئیس‌جمهور به استان همدان اظهار داشت: ملایر ازنظر نیروی انسانی شهر اول استان بوده و نیازمند توجه ویژه است.

وی  گفت: ملایر نقطه اتصال غرب به مرکز و جنوب کشور بوده و از این نظر دارای جایگاه ویژه بوده و اتصال راه‌آهن ملایر  به غرب کشور  یک از امتیازات ویژه شهرستان ملایر است.

علی نعمت چهاردولی گفت: منطقه ویژه  اقتصادی ملایر، وضعیت آب شهرستان ملایر، دانشگاه علوم پزشکی، توجه به مراکز تاریخی ارگ نوشیجان و شهر زیرزمین سامن و صنعت توریسم از مهم‌ترین مطالبات ملایر است.

وی با اشاره به وضعیت کشاورزی ملایر بیان کرد: کشاورزی ملایر معیشتی بوده و با توجه به وضعیت آب نیازمند حمایت در این زمینه است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: نیاز به کارخانه‌های فراوری با توجه به وجود معادن متنوع در ملایر  و ایجاد صنایع تبدیل با توجه به وجود 11 هزار هکتار باغ انگور در ملایر از دیگر مطالبات ملایر در این سفر است.

وی با انتقاد از مصوبات هیئت دولت در سفر به استان همدان  بیان کرد: وقتی به مصوبات نگاه می‌کنم افسوس می‌خورم که فقط مرکز یک شهر مرکز استان دیده‌شده است.

چهاردولی افزود: شهرک صنعتی، راه‌آهن، آزادراه، تصفیه‌خانه همگی برای شهر همدان دیده‌شده ولی باید درخواست‌های دیگر شهرستان‌ها هم در نظر گرفته شود.

 

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار