نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

3. شهريور 1394 - 10:58   |   کد مطلب: 16451
فرماندار ملایر گفت: سال گذشته از ۳۵ میلیارد تومان بودجه شهرستان ۲۰ میلیارد تومان یعنی بیش از ۵۵ درصد به روستاهای ملایر اختصاص یافت.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم،مصطفی آزادبخت در شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه شهدای هفته دولت با خون خود در تاریخ ماندگار شدند، اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه مصوب شدن 3 تا 5 روستای هر بخش ملایر برای آغاز عملیات بهسازی در آن‌ها است.

وی با بیان اینکه ملایر تنها شهرستانی است که موفق به عقد قرارداد بین بنیاد مسکن و دهیاری‌ها در زمینه بهسازی شده که بازتاب خوبی نیز داشته است، افزود: سال گذشته از 35 میلیارد تومان بودجه شهرستان 20 میلیارد تومان یعنی بیش از 55 درصد به روستاهای ملایر اختصاص یافت.

 هاشم جهانگیری بخشدار بخش زند ملایر نیز در این شورا اظهار داشت:از 44 روستای دارای سکنه بخش زند فاز اول بهسازی در 5 روستا انجام شده و در 2 روستا نیز با همکاری دهیاری کار در دست اقدام است.

 علی ترابی بخشدار بخش جوکار نیز گفت: از 44 روستای این بخش کار بهسازی 30 روستا انجام شده، بهسازی 2 روستا نیز با استفاده از اعتبارات دهیاری در حال انجام بوده و در 4 روستا نیز زمینه و بستر فراهم و آماده است.

 سعید کتابی بخشدار بخش سامن نیز تصریح کرد: از 53 روستای بخش سامن کار بهسازی 20 روستا انجام شده است و 4 روستای پرجمعیت این بخش نیاز زیادی به حمایت در این زمینه دارند.

 حسین فارسی بخشدار بخش مرکزی شهرستان نیز اظهار داشت:بخش مرکزی ملایر دارای 62روستا و 54 هزار نفر جمعیت است که 21 درصد جمعیت این بخش از نعمت بهسازی برخوردار هستند. 6 روستای این بخش شامل ازناو، اسلام‌آباد، جوراب، دشت‌آباد، شریف‌آباد و حاجی‌آباد که جمعیت زیادی دارند نیازمند حمایت برای برخورداری از نعمت بهسازی هستند.

 انتهای پیام/ ی

دیدگاه شما

آخرین اخبار