نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. شهريور 1394 - 12:38   |   کد مطلب: 16432
نماینده ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد
سفر معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای سفر ریاست جمهوری به استان همدان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید انصاری معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به ملایر سفر می‌کند.

علی نعمت چهاردولی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت به استان اظهار داشت: در راستای سفر ریاست جمهوری به استان همدان حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجید انصاری معاون امور مجلس رئیس‌جمهور به ملایر سفر می‌کند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های ملایر در سفر معاون امور مجلس به ملایر افزود: در این سفر علاوه بر افتتاح پروژه‌ها  شورای اداری  شهرستان ملایر و بررسی مسائل و مشکلات  ملایر نیز با حضور با حضور حجت‌الاسلام انصاری تشکیل می‌شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس رایزنی‌های اعلام‌شده در پی آن هستیم که یکی وزرا نیز همراه معاون رئیس‌جمهور به ملایر سفر کند.

وی با اشاره به مهم‌ترین مطالبات از رئیس‌جمهور در این سفر بیان کرد: تعیین تکلیف منطقه ویژه اقتصادی ملایر و مشخص شدن متولی یکی از مطالبات مهم ملایر در این سفر است.

چهار دولی اشتغال جوانان را مهم‌ترین مطالبه از رئیس‌جمهور در این سفر عنوان کرد و گفت: فعال‌سازی کارخانه‌ها که نقش اساسی در راستای اشتغال جوانان که مهم‌ترین مطالبه مردم است از دیگر مطالبات در سفر رئیس‌جمهور به همدان است.

وی کمک به بحث کشاورزی، احیای قنوات و سیستم آبیاری نوین و اجرای طرح‌های نیمه‌تمام بخصوص پروژه سد کلان و ورزشگاه پنج‌هزارنفری از دیگر مطالبات در این سفر است.

انتهای پیام/گ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار