نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

2. شهريور 1394 - 8:43   |   کد مطلب: 16417
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت : اگر سفارت بریتانیا مجددا به دنبال اقدامات مداخله جویانه در امور داخلی ایران باشد مجلس شورای اسلامی با ارائه طرح فوریتی موضوع بسته شدن و قطع رابطه همیشگی را با بریتانیا در دستور کار خود قرار خواهد داد .

به گزارش ملایری‌ها  محمد حسن آصفری در گفتگو با خبرنگار " کرمان1400 " در رابطه با بازگشایی سفارت بریتانیا در ایران گفت : با توجه به اهداف جاسوسی و کارهای براندازی که سفارت انگلیس در گذشته در ایران انجام داده است ما خاطرات تلخی از این سفارت در تهران داریم.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود : امیدواریم با باز شدن سفارت بریتانیا در ایران انگلیسی ها از رفتار بد گذشته خود درس گرفته باشند  و بدانند که جمهوری اسلامی ایران اجازه دخالت به سفارت بریتانیا را در امور داخلی ایران نخواهد داد.

وی خاطر نشان کرد : اگر سفارت بریتانیا مجددا به دنبال ارتباط با گروه های خرابکار و اقدامات مداخله جویانه در امور داخلی ایران باشد مجلس شورای اسلامی با ارائه طرح فوریتی موضوع بسته شدن و قطع رابطه همیشگی را با بریتانیا در دستور کار خود قرار خواهد داد .

آصفری در پایان اظهار داشت : امیدواریم بریتانیا این هشدار جمهوری اسلامی ایران و مجلس شورای اسلامی را بشنود و اقداماتی را انجام ندهد که جمهوری اسلامی ایران خواستار قطع رابطه در هر زمینه فرهنگی ،اقتصادی و سیاسی با این کشور شود .

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار