نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

1. شهريور 1394 - 16:22   |   کد مطلب: 16412
رئیس اداره ارشاد ملایر خبر داد:
افتتاح نمایشگاه نقاشی در مجتمع فرهنگی ملایر
رئیس اداره ارشاد ملایر گفت: نمایشگاه نقاشی هنرمند ملایری محبوبه نجف شعار در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

به گزارش ملایری‌ها، نمایشگاه نقاشی هنرمند ملایری محبوبه نجف شعار  با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و جمعی از هنرمندان، در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر گشایش یافت.

 غلامرضا جمالی زاده در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: محبوبه نجف شعار مسئول برگزاری این نمایشگاه بوده و  31 تابلو از آثار خود را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: این هنرمند ملایری 10 اثر با تکنیک اکولین با روش بافت گذاری روی بوم و به سبک تجریدی و با موضوع ناتورالیستی می باشد و 10 اثر نیز با تکنیک اکرلیک روی بوم و به سبک اکسپرسیونیست کار کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت:  این هنرمند ملایری همچنان  دیگر آثار خود را  د شامل 3 اثر مینیاتور و 2 اثر تذهیب به صورت شمسه با نوشته های(بسم الله الرحمن الرحیم) و (یا علی ابن موسی الرضا(ع) )؛2 اثر با تکنیک ویترای روی شیشه؛ 1 اثر نقاشی به صورت کاشی معرق  و 3 اثر دیگر نیز با تکنیک های آبرنگ و پاستل، گواش و به نمایش گذاشته است.

وی گفت: اغلب آثار در شالوده خود دارای رنگ های درخشان و حس گرای اکسپرسیونیستی است که در برخی موارد با هنرهای سنتی درآمیخته اند و در برخی دیگر هنر مدرن با نقش مایه های اصیل ایرانی ترکیب شده اند.

جمالی زاده تصریح کرد: محبوبه نجف شعار دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش هنر بوده و این نمایشگاه به عنوان اولین نمایشگاه انفرادی وی برگزار شده است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار