فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه
نافع

30. مرداد 1394 - 15:08   |   کد مطلب: 16369
امام‌جمعه ملایر گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تمام راه‌های نفوذ و تسلط آمریکا بر ایران بسته شده است و هیچ راهی برای نفوذ آمریکا به کشور نیست و اجازه نفوذ به آمریکا داده نخواهد شد.

به گزارش ملایری‌ها، امام‌جمعه ملایر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر در مصلی حضرت ابوالفضل(ع) این شهر با تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت و تولد امام رضا(ع) اظهار داشت: زیارت امام رضا(ع) دارای ثواب زیادی بوده و اجر زیارت آن را با ثواب هزار شهید برابر است.

آیت‌الله سید رضا فاضلیان افزود: امام رضا(ع) در حدیثی فرموده است که هر کس به زیارت من بیاید در سه مکان شب اول قبر، روز محشر و سر پل صراط به فریاد او می‌رسم.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و رادیوتلویزیون‌های کشورهای اسلامی بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) با ذکر حدیثی ادامه احکام الهی، تعمیم معارف دینی و مجاهدت درراه خدا را سه‌راه حفظ اسلام بیان کرد.

فاضلیان گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند تمام راه‌های نفوذ و تسلط آمریکا بر ایران بسته سده است و هیچ راهی برای نفوذ آمریکا به کشور نیست.

وی افزود: همان‌گونه که خدا در قرآن کریم اشاره‌کرده است اگر مو من باشید و در سایه ایمان استقلال و آزادی حفظ خواهد شد.

فاضلیان با اشاره به‌روز تکریم از امامزادگان در کشور بیان کرد: امامزادگان در 4 گروه اسم معین، اسم و نسب معین ،زیارت مستحب و زیارات دستور داده‌شده و تأکید شده تقسیم می‌شوند.

وی گفت: حضرت علی‌اکبر(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت معصومه(س) سه امامزاده‌ای هستند که زیارت آنان نه‌تنها مستحب است بلکه دستور خاصی برای زیارت آنان بیان‌شده است.

فاضلیان با تبریک تولد حضرت معصومه(س) گفت: حضرت معصومه دارای مقام علمی بالا بوده و زیارت این بزرگوار بسیار تأکید شده است.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار