نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. مرداد 1394 - 7:43   |   کد مطلب: 16355
فرماندار ملایر گفت: ۹ پروژه نیمه تمام ملایر در سفر رئیس جمهور به همدان تعیین تکلیف شود.

به گزارش ملایری‌ها مصطفی آزادبخت در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: شهرستان ملایر به عنوان دومین شهر استان طی دو سال اخیر با وجود رکود اقتصادی حاکم بر جامعه توانسته پروژه‌های عمرانی و فرهنگی خوبی را آغاز کند.

وی افزود: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب، کتابخانه مرکزی، حضور سرمایه گذاران خارجی، آب‌رسانی و مرتفع کردن مشکل آب روستایی، تصفیه خانه سد کلان، تقاطع بهشت هاجر و چهار بانده کردن محور سامن بروجرد اشاره کرد.

آزادبخت با بیان اینکه در این سفر شاهد حضور یکی از وزرا و معاونان رئیس جمهور در ملایر هستیم، اظهار داشت: در این سفر با هماهنگی مسئولان ملایر وضعیت شهرستان اعم از کاستی‌ها، نیازمندی‌ها، بسترها و امکانات را به همراه پیشنهادات کارشناسی شده برای توسعه ملایر از طریق وزیر مربوطه به اطلاع ریاست محترم جمهور و تیم همراه رسانده ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه نیازمندی‌های شهرستان در سه حوزه اعلام شده است، افزود: حوزه اول پروژه‌های نیمه تمام شهرستان است که در این بخش 9 طرح مدنظر است، حوزه دوم نیز طرح‌های پیشنهادی جدیدی است که در توسعه شهرستان اثرگذار هستند که شامل 16 طرح است.

آزادبخت حوزه سوم را نیازمندی‌های فرهنگی شهرستان عنوان کرد و افزود: پروژه‌هایی چون طرح جمع‌آوری فاضلاب شهر ملایر، تکمیل پروژه تصفیه‌خانه و ایستگاه پمپاژ سد کلان، تکمیل استادیوم 5 هزار نفری، تقاطع غیرهمسطح میدان انقلاب، تکمیل کتابخانه مرکزی ملایر، تکمیل سد کلان ملایر و پروژه زهکشی اراضی پایین دست سد کلان، تکمیل چهار خطه شدن محور سامن به بروجرد، تکمیل مصلای ملایر و تخصیص اعتبار برای ادامه تعریض خیابان شهدا اولویت‌های طرح‌های نیمه تمام شهرستان هستند که نیازمند تخصیص اعتبار دارند. 

انتهای پیام/ج

دیدگاه شما

آخرین اخبار