نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

29. مرداد 1394 - 7:18   |   کد مطلب: 16345
منابع خبری از انفجار قوی مقابل ساختمان امنیت ملی مصر در شمال قاهره خبر دادند.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم، تلویزیون مصر اعلام کرد که انفجار مقابل ساختمان امنیت ملی در منطقه شبرا الخیمه در "القلیوبیه" بزرگترین استان‌های قاهره بزرگ در مصر روی داده است. برخی رسانه‌های مصری تعداد مجروحان این انفجار را 8 نفر اعلام کرده‌‌اند.

رئیس بخش اورژانش تعداد زخمی‌های  این حادثه را تاکنون 6نفر اعلام کرد. اخبار ضد و نقیضی درباره آمار زخمی‌های این انفجار مخابره می شود برخی حتی شمار مجروحان را 20 نفر گزارش دادند.

 خبرگزاری الشرق الاوسط مصر گزارش داد که بخش زیادی از دیوار بیرونی این ساختمان در پی این انفجار فرو ریخته است.

وزارت کشور مصر اعلام کرد که این انفجار به دلیل خودروی بمب گذاری شده روی داده است. پیش از این یک منبع امنیتی به تلویزیون مصر اعلام کرده بود که سه بمب در اطراف ساختمان امنیت ملی در شمال قاهره منفجر شده است .

یک منبع امنیتی نیز به روزنامه مصری الیوم السابع گفت که صدای انفجار مهیبی که در چندین مناطق در قاهره و جیزه شنیده شده، به دلیل انفجار قوی در اطراف ساختمان امنیت ملی در محله شبرا الخیمه بوده است.

هنوز مشخص نیست که اهداف تروریست‌ها از وقوع این انفجار حمله به این مرکز بوده یا اینکه قصد ترور یک مقام امنیتی مصر را داشته‌اند.

تا این لحظه هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

بر اساس آنچه رسانه‌های مصری گزارش دادند این انفجار خسارت‌هایی به ساختمان امنیت ملی و خودروهایی که در این محل پارک شده بودند وارد کرده است. نیروهای ارتش و پلیس مصر بلافاصله پس از این انفجار اطراف محل حادثه را بستند.

انتهای پیام/ر

دیدگاه شما

آخرین اخبار