نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

27. مرداد 1394 - 1:22   |   کد مطلب: 16310
در آستانه سفر رئیس جمهور به همدان
مطالبه شما ازدولت چیست؟
پایگاه خبری ملایری‌ها به منظور بازتاب نظرات و مطالبات مردم فهیم ملایر در این سفر اقدام به نظر سنجی آنلاین کرده است و منتظر اعلام و انتشار مطالبات و نظرات مردم ملایر در این سفر است.

به گزارش ملایری‌ها، حسن روحانی رئیس جمهور کشور قرار است شهریور ماه در بیست و دومین سفر استانی خود به همراه هیئت دولت به همدان سفر کند.

در این سفر قرار است که وزرا نیز به شهرستان ها سفر کنند و همانگونه که استاندار همدان اعلام کرد بیش از سه هزار میلیارد تومان طرح افتتاح و کلنگ زنی شود.

استاندار همدان  با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به همدان در شهریورماه بیان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان همدان بیش از 30 هزار میلیارد ریال طرح کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در این سفر شروع عملیات اجرایی و کلنگ زنی طرح با بیش از 20 هزار میلیارد ریال اعتبار و افتتاح طرح‌هایی بااعتبار 10 هزار میلیارد ریالی را شاهد خواهیم بود.

نیکبخت گفت: در سفر رئیس‌جمهور طرح‌هایی افتتاح خواهد شد که به آمادگی صد در صد رسیده باشند و طرح‌هایی که حتی 98 درصد تکمیل‌شده است افتتاح نمی‌شود.

مردم ملایر در انتخابات سال 92 بیشترین رای را به حسن روحانی دادند و از از 147000رای ماخوذه،دکتر حسن روحانی 63358 رای را به خود اختصاص داد.

مردم ایران در این انتخابات با توجه به شعارهایی که دکتر روحانی انتخاب کرد وی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند و پس از این انتخاب مردم از این دولت توقعات و مطالباتی دارند.

پایگاه خبری ملایری‌ها به منظور بازتاب نظرات و مطالبات مردم فهیم ملایر در این سفر اقدام به نظر سنجی آنلاین کرده است و منتظر اعلام و انتشار  مطالبات و نظرات مردم ملایر در این سفر است.

 

دیدگاه‌ها

با سلام، شهرستان ملایر با دارا بودن زیرساخت های بسیار خوب توانایی پیشرفت بسیاری را دارد و در این زمینه می تواند به پیشرفت کشور کمک شایانی کند عمده خواست های مردم ملایر می تواند موارد زیر باشد: ۱_ کمک به احیا محیط زیست و مدیریت منابع آبی شهرستان ملایر ۲_ ایجاد اشتغال پایدار با توجه به حفظ محیط زیست و طرح آمایش سرزمین ۳- تاسیس دانشگاه علوم پزشکی ملایر و توجه به مسایل بهداشت منطقه ۴- تعیین تکلیف و تامین اعتبار مالی برای فرودگاه ملایر ۵- تامین اعتبار مالی برای منطقه ویژه اقتصادی ملایر ۶- توجه به مسایل آموزشی، فرهنگی و... و تکمیل زیرساخت های موردنیاز در شهرستان با توجه به استعدادهای موجود
سلام با نهایت احترام رئیس جمهور محترم و محبوب مردم ایران سلام با توجه به اینکه شهرستان ملایر داری توانمندیهای ویژه‌ای در بخشهای مختلف است نسبت به ایجاد کارخانجات و ایجاد بازار کار مرتبط با فارغ التحصیلان بسیار فراوان در رشتهای مختلف در شهرستان ملایر اقدام لازم را داشته باشید در حال حاضر مشکل جوانان ملایر نبود کار است.
کار ... کار ...کار
با سلام و خسته نباشید ممنون بابت زحماتی که می کشید سایت شما از لحاظ محتوا به روز است و امید است همین رویه را ادامه دهید از رئیس جمهور می خواهم با توجه به استعدادهایی که شهرستان ملایر دارد به صورت ویژه شهرستان ملایر را مدنظر داشته باشند.
سلام علیکم رئیس جمهور محترم در هر نقطه ای از کشور که حضور یابند قطعا یکی از مهمترین مطالبات مشترک همه مردم این است که اجازه ندهند دشمن ذره ای با حیله و نیرنگ به منافع و اهداف خود برسد، و عزت و اقتدار ایران اسلامی پس از اینهمه تحمل سختی و ریخته شدن خون هزاران شهید خدشه دار شود... خداوند عاقبت همه ما را ختم بخیر کند...ان شاءالله
کار اشتغال رفاه عمومی

دیدگاه شما

آخرین اخبار