نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

23. مرداد 1394 - 15:06   |   کد مطلب: 16256
امام‌جمعه موقت ملایر؛
داعش خطر جدی برای منطقه وجهان است
امام‌جمعه موقت ملایر گفت: خطر داعش امروز برای منطقه و جهان بسیار جدی بوده و امروز داعش خطری برای کشورهایی مستکبری است که این گروه را به وجود آوردند.

به گزارش ملایری‌ها امام‌جمعه موقت ملایر در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر با گرامی داشت آغاز هفته کرامت اظهار داشت: سالروز ولادت حضرت معصومه(س) به نام روز دختر نام‌گذاری شده و ایشان می‌تواند الگویی مناسب برای تمامی دختران ما باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدحسن فاضلیان نام‌گذاری این روز را به نام دختران نشان‌دهنده اهمیت والا به تربیت دختران دانست و بیان کرد: پدر و مادران باید در تربیت فرزندان بخصوص دختران توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانند دختران نمونه برای جامعه و مادرانی کامل برای آینده تربیت کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های شادی و عروسی در این ایام عنوان کرد: در مراسم شادی و عروسی از لهو و لعب و گناه و معصیت دوری شود.

فاضلیان با اشاره به نحوه حضور زنان در جامعه و اجتماع بیان کرد: زنان ما باید به‌گونه‌ای در جامعه حضورداشته باشند که نشان‌دهنده یک زن اسلامی باشند نه مانند زنان اروپایی و غربی.

وی با اشاره به نظرات غرب و اسلام داعشی به زنان بیان کرد: از زنان نیابد به اسم آزادی استفاده ابزاری و تبلیغاتی کرد  چراکه زن دارای ارزش والای انسانی است.

فاضلیان گفت: کلمه آزادی یک از کلماتی است که مظلوم واقع‌شده است و غربی‌ها انواع جنایات، خیانت، نسل‌کشی و کودک کشی  را به اسم آزادی و دموکراسی انجام می‌دهند.

وی آزادی زنان را نیز کلمه‌ای مظلومانه دانست و گفت: آزادی زنان به شهوت‌رانی، بی‌بند باری و استفاده از زن به‌عنوان ابزار تبلیغاتی و برهنه شدن نیست.

فاضلیان گفت: آزادی زنان در جامعه اسلامی ارزش و شخصیت دادن به زنان و حضور در جامعه و اجتماع با حفظ حرمت‌ها و ارزش‌ها است .

وی با گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن در 26 مرداد 1369 بیان کرد: هیچ‌گاه نباید یادمان نرود که آزادگان برای حفظ انقلاب چه مشکلات و شکنجه‌هایی را در زندان‌های بعثی تحمل کردند.

فاضلیان با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان همدان بیان کرد: مسئولین ضمن آمادگی برای استقبال از رئیس‌جمهور مشکلات شهر را اولیوت بندی کرده و این مشکلات در زمان سفر رئیس‌جمهور رفع نمایند.

وی با اشاره به 23 مرداد روز مقاومت اسلامی بیان کرد: مردم مقاوم لبنان و حزب‌الله 33 روز در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح اسرائیل مقاومت مرده و اسرائیل را به ذلت نشاندند.

فاضلیان با اشاره به حملات داعش به کشورهای اسلامی بیان کرد: خطر داعش امروز برای منطقه و جهان بسیار جدی بوده و امروز داعش خطری برای کشورهایی مستکبری است که این گروه را به وجود آوردند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار