نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. مرداد 1394 - 10:01   |   کد مطلب: 16199
فرمانده سپاه استان همدان گفت: باید هشیار و بیدار بود چراکه دشمنان فتنه جدیدی بعد از فتنه 88 کلید زده‌اند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند دشمنان به دنبال پیاده کردن شیعه انگلیسی و شیعه آمریکایی در جامعه هستند.

به گزارش ملایری‌ها، فرمانده سپاه استان همدان -شامگاه گذشته در مراسم یادواره 66 شهید محله آزادی در مسجد امام جعفر صادق(ع) ملایر با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری در بحث هسته‌ای اظهار داشت: بحث توافق هسته‌ای بیش از 12 سال به طول انجامید و تمامی کسانی که در این مدت کارکرده‌اند در این توافق سهم دارند.

سردار غلامعلی ابوحمزه گفت: نکته مهمی که باید همه توجه کنند در مدت 12 سال مذاکرات دولت‌ها و سیاستمداران مختلفی در جلسات و نشست‌ها شرکت داشته و هرکدام از این توافق سهمی دارند.

وی افزود: بعضی‌ها به دنبال ای هستند که این مذاکرات را به نام خود مصادره کنند ولی باید دانست که این مذاکرات متعلق به‌نظام جمهوری اسلامی بوده و هیچ‌کس حق مصادره آن را ندارد.

ابوحمزه با اشاره به محوریت هدایت مقام معظم رهبری در مذاکرات بیان کرد: یکی از نکات مهم در این مذاکرات نقش رهبری مقام معظم رهبری بوده که ایشان با تبیین خطوط قرمز حفظ نظام و حفظ ارزش‌ها را مهم‌ترین بخش مذاکرات دانستند.

وی با اشاره به نرمش قهرمانانه مطرح‌شده گفت: نرمش قهرمانانه فقط در بحث مسائل هسته‌ای بوده و در برابر ارزش‌ها نمی‌توان چراغ سبز به دشمن نشان داد.

ابوحمزه گفت: مذاکره فقط در بحث مسائل هسته‌ای مطرح است و چیز دیگری برای بحث وجود ندارد و حرف پنهانی در مذاکرات هسته‌ای مطرح نیست.

وی با اشاره به‌حق غنی‌سازی برای ایران بیان کرد: غنی‌سازی حق مسلم جمهوری اسلامی  ایران بوده و باید حفظ شود وبا  میزان مطرح‌شده در غنی‌سازی باید بتوان نیازهای ایران را با آن رفع کرد.

ابوحمزه  گفت: یکی دیگر از نکاتی که از مطالبات مقام معظم رهبری بوده بحث تحقیق، آموزش، پیشرفت و توسعه مسائل هسته‌ای به‌خصوص در فردو است.

وی با اشاره به بحث سانتریفیوژها بیان کرد: در حفظ سانتریفیوژها باید آن جه که نیاز آینده است حفظ شود و باید زحمات دانشمندان و محققان ایرانی مدنظر قرارگرفته شود.

ابوحمزه با اشاره به زمان‌بندی مذاکرات تصریح کرد: مقام معظم رهبری حداکثر زمان محدودیت را 10 سال بیان کردند اما بعضی از 15 سال و 20 سال و غیره صحبت می‌کنند و باید در توافق زمان زیر 10 سال باشد.

وی با اشاره به درخواست غربی‌ها مبنی بر انجام کارها از طرف ایران و سپس انجام توافق گفت: هر توافقی باید بلافاصله انجام شود و توافق باید متناظر باشد.

ابوحمزه گفت: آمریکایی‌ها و غربی‌ها به‌هیچ‌عنوان حق ورود به اماکن نظامی و امنیتی ایران را ندارد و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ممنوع  است کسی حق ورود به مراکز امنیتی ایران را ندارد.

وی گفت: عدم‌تغییر در مواضع ایران نسبت به آمریکا و حمایت ایران از مردم لبنان، فلسطین، سوریه، عراق، یمن حزب‌الله یکی دیگر از نکات مهم در این توافق است.

ابوحمزه گفت: نکته مهمی که غربی‌ها به دنبال آن هستند مهجور و منزوی کردن ایران در غرب آسیا و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی است.

وی افزود: کشورهای غربی با پوشش مذاکرات هسته‌ای می‌خواهند جلوی موشک‌ها، حمایت از حزب‌الله و مردم مظلوم یمن، عراق، فلسطین و بحرین را بگیرند.

ابوحمزه با اشاره به سابقه آمریکا در ایران عنوان کرد: آمریکایی‌ها در مدت 62  سالی که در ایران از زمان کودتای ارتشبد زاهدی حضور دارند جر قتل و غارت و تجاوز و خیانت چیزی در تاریخ حضور خود در ایران  ندارند.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی ایران نیز آمریکا مستقیم و غیرمستقیم اقدامات متفاوتی علیه ایران ازجمله جنگ تحمیلی، فتنه‌های 78 و 88، ترور دانشمندان هسته‌ای، فشار روانی و تبلیغاتی بر ضد ارزش‌های نظام و جنایات در منطقه انجام داده‌اند.

ابوحمزه با اشاره به جنایات آمریکا در جهان بیان کرد: جنایات در ویتنام، کوبا، پاناما و گرانادا، شنود مکالمات تمامی روسای جمهور اروپا وجنایات در هیروشیما و ناکازاکی با شلیک بمب اتم تنها بخشی از تاریخ سیاه آمریکا در جهان است.

وی گفت: باید هشیار و بیدار بود چراکه دشمنان فتنه جدیدی بعد از فتنه 88 کلید زده‌اند و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند به دنبال پیاده کردن شیعه انگلیسی و شیعه آمریکایی در جامعه هستند.

ابوحمزه گفت: فتنه 88 هنوز تمام نشده است و سران پدرخوانده‌های فتنه علیه هنجارها در جامعه تمام‌قد کار می‌کنند.    

 وی با اشاره به‌پیش رو بودن انتخابات 7 اسفند بیان کرد: دشمنان با تمام توان در حال فعالیت هستند تا مهره‌های خودشان را وارد انتخابات مجلس و مجلس خبرگان کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار