نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

20. مرداد 1394 - 8:57   |   کد مطلب: 16194
ناتوانی دولت یازدهم در برآورده کردن مطالبات سیاسی اصلاح طلبان و هم چنین بی اعتنایی رییس جمهور در بسیاری از موارد به این جریان سیاسی باعث شد تا خیلی زود ادبیات «توهین» از سوی فعالان سیاسی اصلاح طلب خطاب به روحانی آشکار شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از راه دانا، ناتوانی دولت یازدهم در برآورده کردن مطالبات سیاسی اصلاح طلبان و هم چنین بی اعتنایی رییس جمهور در بسیاری از موارد به این جریان سیاسی باعث شد تا خیلی زود ادبیات «توهین» از سوی فعالان سیاسی اصلاح طلب خطاب به روحانی آشکار شود.

حضور هادی خامنه ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام (ره) و محسن رهامی رئیس کمیته انتخاباتی اصلاح طلبان در جلسه پرسش و پاسخ در استان ایلام با حواشی بسیاری روبرو شد.

این دو چهره اصلاح طلب در سخنان خود و در آستانه انتخابات مجلس سهم خواهی های خود را از دولت خواستار شده و در این بین حتی رئیس جمهور را با کلمات و جملات توهین آمیز خطاب کردند.

محسن رهامی در این بین با جملاتی توهین آمیز به دکتر روحانی حمله کرد و رای آوری و انتخاب او به عنوان رئیس جمهور را مرهون ده به ده گشتن و شهر به شهر گشتن اصلاح طلبان دانست.

هادی خامنه ای نیز در این نسشت نگاه اصلاح طلبان به دولت را نگاهی فرصت طلبانه دانست و در پاسخ به انتقادات یکی از حاضران در نشست که چرا هنوز برخی از نیروهای احمدی نژاد در راس کار هستند گفت:نگاه به این تشکیلات و دولت نگاه به فرصتی است که به وجود آمده است فقط همین،نه اینکه ما یک نگاه صد در صدی به عنوان یک دولت اصلاح طلب داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن انتقاد از جو حاکم بر دولت قبل و اینکه اصلاح طلبان قادر نبودند یک همایش و جلسه را برگزار کنند با بیان اینکه مجموعه اصلاح طلب خواسته های خود را با گفتن دنبال کنند اظهار کرد:شما مطالبتان را در قالب گفتگو و تحلیل اینقدر بیان کنید تا به عنوان یک مطالبه برای دولت مطرح شود.(برای شنیدن فایل صوتی اینجا را کلیک کنید)

بنابراین به نظر می‌رسد، با اینکه دولتی‌ها سعی دارند بر عدم سهم‌خواهی سران اصلاح‌طلب از دولت تاکید کنند، اما گره زدن میزان پایگاه اجتماعی روحانی به اصلاحات و بیان مطالبات گسترده از روحانی را می‌توان مقدمه‌ای برای به حاشیه بردن دولت یازدهم و فشار برای اخذ امتیاز از روحانی دانست که در مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای رسانه‌ای اصلاح‌طلبان به وضوح قابل مشاهده است.

 

انتهای پیام/ف

دیدگاه شما

آخرین اخبار