نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1394 - 16:53   |   کد مطلب: 16178
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی؛
سه هزار هکتار زمین به صنعتگران واگذار می‌شود
معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: : در سال جاری در 104 ناحیه صنعتی سه هزار هکتار زمین به این سرمایه‌گذاران و صنعتگران واگذار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها، معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در مراسم کلنگ زنی کارخانه بلوک‌های سبک گازی AAC در شوشاب ملایر با اشاره به رویکردهای اصلی دولت اظهار داشت: رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی دو رویکرد اصلی دولت است.

هوشنگ فرجی گفت:  تمامی شهرک‌ها و نواحی صنعتی در کشور آمادگی جذب سرمایه‌گذاری خارجی را دارا هستند و آماده استقبال از این سرمایه‌گذاران هستند.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان بیان کرد: در سال جاری در 104 ناحیه صنعتی سه هزار هکتار زمین به این سرمایه‌گذاران واگذار می‌شود.

فرجی افزود: واگذاری امتیاز آب به 106 ناحیه، امتیاز برق به 86 ناحیه، امتیاز برق به 78 ناحیه و ساخت 25 تصفیه‌خانه از دیگر برنامه‌های سازمان کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

وی افزود: احداث 520 واحد کارگاهی و 5 مرکز خدماتی مشاغل جدید و برگزاری یک هزار 900 دوره آموزشی برای 55 هزار مدیر نواحی صنعتی از برنامه‌های دیگر این سازمان است.

فرجی با اشاره به اعتبارات ملی تخصیص داده‌شده به نواحی صنعتی استان همدان در سال 92 و 93 عنوان کرد: در سال 1392 35 میلیارد ریال و در سال 93 48 میلیارد ریال از اعتبارات ملی به نواحی صنعتی استان همدان تعلق‌گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان نیز در این مراسم اظهار مرد: طرح کارخانه بلوک‌های سبک گازی AAC سومین طرح از طرح‌های سرمایه‌گذاری خارجی در استان است.

حمیدرضا متین افزود: علاوه بر این طرح نیز طرح‌هایی در آینده با حضور هیئت دولت کلنگ زنی خواهد شد که باعث هرچه بیشتر پیشرفت استان خواهد شد.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما