نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1394 - 16:01   |   کد مطلب: 16177
استاندار همدان گفت: در سفر رئیس‌جمهور به استان همدان بیش از 30 هزار میلیارد ریال طرح کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ملایری‌ها، استاندار همدان در مراسم کلنگ زنی کارخانه بلوک‌های سبک گازی AAC با اشاره به تداوم همیشگی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد حتی پس از توافق هسته‌ای کشورهای ایران و 1+5 مقاومتی همیشه باید سرلوحه کار قرار گیرد.

وی با افزود: وضعیت ایران نسبت به 40 سال گذشته تفاوت کرده است و تاکنون باید به‌گونه‌ای عمل کنیم که سرمایه‌گذار خارجی با سرمایه‌گذاری در ایران محصولات خود را بانام ایران صادر کند.

محمدناصر نیکبخت با اشاره به برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در استان همدان با محوریت اقتصاد مقاومتی در سال گذشته عنوان کرد: طرح کارخانه بلوک‌های سبک گازی AAC یکی از ثمرات این همایش است.

وی افزود: برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در استان همدان با محوریت اقتصاد مقاومتی بیش از 650 میلیارد تومان دستاورد برای استان داشت.

نیکبخت با اشاره به کمک 16 میلیارد ریالی همزمان با برگزاری این همایش از اتاق بازرگانی کشور افزود: 100 میلیارد تومان صادرات نیز از دیگر دستاوردهای همایش برگزارشده در استان است.

وی افزود: ساخت قطعات نوین ساختمانی در ملایر، ساخت تصفیه‌خانه BOT در ملایر و تویسرکان، طرح قطعه‌سازی خودرو در رزن، ساخت کارخانه لنت ترمز و تولید قطعات الکترونیک همگی با سرمایه‌گذاری خارجی در استان انجام خواهد شد.

نیکبخت با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به همدان در شهریورماه بیان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان همدان بیش از 30 هزار میلیارد ریال طرح کلنگ زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در این سفر شروع عملیات اجرایی و کلنگ زنی طرح با بیش از 20 هزار میلیارد ریال اعتبار و افتتاح طرح‌هایی بااعتبار 10 هزار میلیارد ریالی را شاهد خواهیم بود.

نیکبخت گفت: در سفر رئیس‌جمهور طرح‌هایی افتتاح خواهد شد که به آمادگی صد در صد رسیده باشند و طرح‌هایی که حتی 98 درصد تکمیل‌شده است افتتاح نمی‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت ملایر برای پیشرفت بیان مرد: ملایر یکی از مستعدترین شهرهای غرب کشور برای پیشرفت است.

 نیکبخت افزود: ملایر ازلحاظ معادن، منابع، نیروی انسانی، فرهنگ، صنعت و کشاورزی استعداد فوق‌العاده‌ای داشته  محلی مناسب برای سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار