نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

18. مرداد 1394 - 8:13   |   کد مطلب: 16172
سرمربی تیم کاراته ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
پیروزی تیم کانون ملایر در هفته سوم لیگ کاراته استان
سرمربی تیم کاراته کانون بسیج ملایر گفت: در سومین هفته از مسابقات لیگ کاراته استان همدان تیم کاراته کانون بسیج ملایر مقابل تیم رزن به برتری دست پیدا کرد.

سرمربی تیم کاراته کانون بسیج ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌‎ها با اشاره برگزاری هفته سوم لیگ کاراته استان همدان اظهار داشت: در سومین هفته از مسابقات لیگ کاراته استان همدان تیم کاراته کانون بسیج ملایر مقابل تیم رزن به برتری دست پیدا کرد.

احمد حیدری با اشاره به نتیجه مسابقه افزود: در این مسابقه کاراته کاهای ملایری با ارائه مسابقات عالی توانستند بر حریف با نتیجه 9 بر 3 پیروز شوند.

وی گفت: در بخش کاتا این مسابقه امیرحسین سلیمانی و بهمن سایه وند توانستند حریف خود را شکست داده و محمدپارسا روح‌بخش نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

حیدری با اشاره به نتایج بخش کمیته این مسابقات بیان کرد: در بخش کمیته نیز کاراته کاهای ملایری موفق به کسب 7 برد، 3 تساوی  و نتیجه دو مسابقه را واگذار کردند.

وی افزود: علی‌محمد زندپور، پوریا رضایی، ارژنگ رضایی، امیرمهدی نوری، سینا جباری، امیر ملکی و محمدپارسا روح‌بخش در این مسابقه بر حریفان خود غلبه کردند.

حیدری با اشاره به حریف بعدی تیم کاراته ملایر عنوان کرد: هفته چهارم لیگ کاراته استان همدان در تاریخ 30 مردادماه برگزارشده و تیم ملایر به مصاف تیم هفت‌تیر همدان خواهد رفت.

انتهای پیام/گ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار