نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. مرداد 1394 - 7:30   |   کد مطلب: 16133
آقای گل جهان پس از قهرمانی در آسیا:
دوران ناکامی فوتسال ایران به پایان رسیده است
کاپیتان تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه دوران ناکامی فوتسال ایران به پایان رسیده، گفت: امروز با قهرمانی تیم تاسیسات روزهای ناکامی فوتسال ایران به پایان رسیده و باید بیشتر مراقب باشیم چون خطر در یک قدمی فوتسال ما است.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم، وحید شمسایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش در فینال جام باشگاه‌های فوتسال آسیا اظهار داشت: قهرمانی امشب ما حاصل زحمت‌های یک شخص نبود بلکه تلاش یک مجموعه به نام تاسیسات دریایی بود و در این قهرمانی از مدیریت باشگاه تا بازیکنان تیم که امشب تلاش زیادی داشتند تاثیر داشتند.

وی افزود: اصفهان همیشه خاطرات خوبی را برای من رقم زده و نخستین سال برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با تیم فوتسال فولاد ماهان و امسال نیز با تاسیسات دریایی قهرمانی کسب کردم، در هر دو دوره نیز بهترین بازیکن و آقای گل شدم و البته از مردم خونگرم اصفهان تشکر کرده و با توجه به اینکه امروز دربی اصفهان بود به سالن آمده و از ما حمایت کردند.

بازیکن تیم فوتبال تاسیسات دریایی با بیان اینکه دوران ناکامی فوتسال ایران به پایان رسیده، خاطرنشان کرد: از اینکه امروز و با قهرمانی تیم تاسیسات روزهای ناکامی فوتسال ایران به پایان رسیده و البته از امروز باید بیشتر مراقب باشیم چون خطر در یک قدمی فوتسال ما است.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمان قصد خداحافظی از میادین را دارد، تصریح کرد: پس از دیدار امروز استخاره کردم تا اگر خوب آمد بازی کردن را کنار بگذارم، اما صبر آمده و فعلا صبر کرده  تا ببینم در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

شمسائی با اشاره به اینکه بعد از آن قهرمانی در دوره نخست جام باشگاه‌های آسیا گفته بود هنوز هم مثل یک جوان بیست ساله سرحال بوده و دوست دارم جام کسب کنم، بیان کرد: از بی‌مهری‌ها خسته هستم و دیگر مانند یک جوان 20 ساله شاداب نیستم و روزهای سختی را با بی معرفتی‌ها می‌گذرانم و اشخاصی در کشور خودمان علیه خودمان بوده و این مسئله درد آور است که برخی ها زیر پرچم کشور خودمان برای غریبه‌ها سینه می‌زنند.

وی گفت: به قول دوست خوبم جواد رضویان جام کلا واس ماس اما باید بگویم فوتسال برای دیگران است برای کسانی که دلشان برای فوتسال نمی‌سوزد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار