نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

17. مرداد 1394 - 8:17   |   کد مطلب: 16130
پر حاشیه ترین مراسم استان در روز تجلیل از خبرنگاران ملایر
حاشیه‌هایی که این‌بار دامن خبرنگاران را گرفت/ "خبرنگاران باید ظرفیت داشته باشند"
مراسم تجلیل از خبرنگاران ملایر با حاشیه های فراوانی برگزار شد.

به گزارش ملایری‌ها، هفده مرداد ماه زمان با سالگرد شهادت شهید محمود صارمی به‌عنوان روز خبرنگار در تقویم کشور نام‌گذاری شده است.

همه‌ساله در شهرهای مختلف به همین مناسبت  برای تقدیر از خبرنگاران از طرف ادارات و فرمانداری شهرها مراسمی گرفته‌شده و از آن‌ها تقدیر می‌شود.

فرمانداری ملایر با همکاری ادارات شهرستان هم به مناسبت روز خبرنگار مراسمی برای تقدیر از خبرنگاران برگزار کرد که با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

حاشیه‌های این مراسم از لحظه تجمع خبرنگاران در فرمانداری این شهر آغاز شد و شاید حاشیه اول این مراسم حضور کسانی بود که شاید در طی سال حضور چندان فعالی در عرصه خبرنگاری نداشتند.

اما شاید یکی از ضعیف‌ترین و پرحاشیه ترین قسمت این آیین سالن برگزاری مراسم بود،  خبرنگاران با ورود به سالن محل برگزاری با صحنه‌ای بس عجیب روبه‌رو شدند!

سالن برای محل برگزاری از قبل آماده نشده بود و از خاک‌هایی که کارگران سالن در حال تمیز کردن آن بودند می‌شد فهمید که این سالن مدت‌ها بی‌استفاده بوده است.

وضعیت سالن باعث اعتراض شدید برخی خبرنگاران شد.

حتی صندلی‌های محل مراسم هم آن‌قدر خاک به همراه داشتند که نشستن بر روی آن‌ها مقدور نبود و خبرنگاران مدت‌ها فقط نظاره‌گر کار کارگران و تمیز کردن سالن بودند.

با ورود فرماندار ملایر به سالن محل برگزاری برخی از خبرنگاران اعتراض خود را به فرماندار اعلام کردند و فرماندار در پاسخ به  اعتراض خبرنگاران گفت:" باید ظرفیت خود را بالا ببرید."

با شروع مراسم فرماندار ملایر درخواست کرد که تمامی خبرنگاران پشت تریبون آمده و نظرات و انتقادهای خود را اعلام کنند.

دو تن از خبرنگاران به نمایندگی از اهالی رسانه بازهم انتقادات همیشگی و تکراری خود را به مسئولین اعلام کردند و بازهم از عدم همکاری بسیاری از ادارات با خبرنگاران گله‌مند بودند.

تقدیر از فتح‌الله رضایی خبرنگار بازنشسته صداوسیما مرکز همدان که مدت 25 سال انتقال اخبار و اطلاعات ملایر به مرکز بر عهده داشته است، یکی از نقاط قوت این مراسم بود.

در پایان این مراسم از مهناز روزبهانی، سید ساجده شوبیری، سمانه رضایی،فاطمه رحمتی، رویا روستایی، معصومه موسوی، مرجان روستایی،مجتبی طاهری، مصطفی نعمتی، الهام غنایی، فروزان غیاثوند، عشرت سهرابی، عباس مهدوی و محمد گل محمدی به عنوان خبرنگاران فعال ملایر تجلیل شد.

بازدید از شهر زیرزمینی سامن پایان‌بخش مراسم روز خبرنگار در ملایر بود.

حال باید از مسئولین پرسید آیا خبرنگاران آنقدر ارزش ندارند که برای برگزاری مراسم حداقل در یک روز که مراسم مخصوص خودشان است مراسمی درخور شأن و جایگاه خبرنگاران گرفته شود؟

دیدگاه شما

آخرین اخبار