نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

15. مرداد 1394 - 8:00   |   کد مطلب: 16120
رئیس شورای شهرستان ملایر گفت: ۲۰ مرداد ماه تور گردشگری انگور با توجه به سفر تورهای گردشگری به ملایر سفر می‌کنند برگزار می‌شود.

به گزارش ملایری‌ها به نقل از تسنیم، رضا زنگنه در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شورای شهرستان اظهار داشت: قرار شده است برخی برگزارکنندگان تورهای گردشگری بیستم مردادماه به ملایر سفر کنند تا بتوانیم تور گردشگری انگور را در شهرستان برگزار کنیم.

وی افزود: انتظار است این برگزارکنندگان تورها از شهر زیرزمینی سامن و سایر دیدنی‌های شهرستان نیز دیدن کنند زیرا این گردشگران پول وارد شهرستان کرده و هدف نیز افزایش درآمد مردم است.

زنگنه با تاکید بر اینکه باید در زمینه گردشگری مانور بیشتری داده شود و ملایر را معرفی کنیم، تصریح کرد: از پتانسیل روستاها در گردشگری استفاده شود و از منازلی که در روستاها قابلیت دارند برای پذیرش مهمان استفاده کنیم. باید برای جذب گردشگر تلاش کرد.

محمدرضا بشری شهردار سامن نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه استاندار همدان در اکثر نشست‌ها اولویت اول استان را گردشگری عنوان کرده و بسیار به این موضوع اهمیت می‌دهند، گفت: شهرستان کهن ملایر هم در این زمینه حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

 شهردار سامن با اشاره به اینکه شهر سامن از موقعیت خوبی برخوردار بوده و ورودی و پیشانی استان است، افزود: حجم زیادی از هموطنان که از جنوب کشور می‌آیند به سامن و ملایر ورود پیدا می‌کنند که اگر بتوانیم زمینه اقامت و معرفی شهرستان را فراهم کنیم بسیار خوب است زیرا گردشگری به عنووان صنعت و پتانسیلی مهم مطرح است.

وی با بیان اینکه شهر زیرزمینی در کنار تپه نوشیجان به عنوان گزینه ثبت جهانی معرفی شده است، اظهار داشت: روستای هدف گردشگری پری نیز در کنار روستای مانیزان از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار