نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مرداد 1394 - 15:53   |   کد مطلب: 16084
فرمانده سپاه ملایر گفت: 10 شهید گمنام در مسیر عبور خود به همدان یک شنبه به ملایر می‌آیند.

به گزارش ملایری‌ها، فرمانده سپاه ناحیه ملایر در پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی استقبال از شهدای گمنام در ملایر با اشاره به عبور شهدای گمنام از ملایر به سمت همدان اظهار داشت: 10 شهید گمنام روز یکشنبه از سمت سامن به شهرستان ملایر وارد می‌شوند.

  مصطفی رستمی افزود: این 10 شهید گمنام به سمت همدان حرکت می کنند و در مسیر عبوری چند ساعتی میهمان مردم ملایر هستند.

وی با اشاره به برگزاری دو مراسم استقبال از این شهدا در ملایر و سامن گفت: شهدای گمنام ساعت 16 روز یکشنبه وارد شهر سامن شده و پس از برگزاری مراسم استقبال در سامن به سمت ملایر انتقال داده می‌شوند.

رستمی با اشاره به برنامه استقبال از این شهدا در ملایر بیان کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام در ملایر  در میدان امامزاده عبدالله(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از برگزاری مراسم استقبال شهدای گمنام در میدان امامزاده عبدالله(ع) شهدا به سمت مسجد جامع در ملایر با حضور مردم هدایت می‌شوند.

رستمی با اشاره به برگزاری مراسم شبی با شهدا در مسجد جامع ملایر بیان کرد: با حضور شهدای گمنام در مسجد جامع ملایر محفل شبی با شهدا در این مسجد برگزار می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار ملایر نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات انجام‌شده در ملایر برای زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و رشد فرهنگ شهادت بیان کرد: برگزاری یادواره‌های مختلف، تشییع شهدای گمنام و سرکشی از خانواده‌های شهدا ازجمله اقدامات انجام‌شده در ملایر است.

محمدقاسم عبدلی با اشاره به جایگاه شهدا نزد خدا عنوان کرد: اگر شهدا در حال حاضر زنده بودند مطالباتی داشتند که قانون‌مداری و عمل به قانون مهم‌ترین خواسته آنان  بود.

وی با اشاره به درخواست‌های شهدا از افراد مختلف در جامعه افزود: حفظ حریم و ارزش‌ها، کار و تلاش صادقانه به مردم و بصیرت از دیگر مطالبات شهدا در جامعه است.

 انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار