نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

13. مرداد 1394 - 7:56   |   کد مطلب: 16079
جکی چان اعتقاد دارد که زندان برای پسرش مفید بوده است و رابطه بین او و پسرش را به شیوه خوبی تغییر داده است.

به گزارش ملایری‌ها، ستاره فیلم‌های اکشن دوشنبه 3 اوت گفت که تصمیم دارد برای ترمیم رابطه خود با پسرش که به جرمی در رابطه با مواد مخدر زندانی شده بود، با او در ساخت یک فیلم و یک آلبوم موسیقی همکاری کند.

جیسی چان فرزند بازیگر مشهور سینما جکی چان به دلیل اینکه اجازه داده بود افراد دیگری در آپارتمان او در پکن ماری‌جوانا مصرف کنند، به شش ماه زندان محکوم شده بود.

بازیگر 61 ساله سینما اعتقاد دارد که زندان برای پسرش خوب بوده و سبب شده که پسرش پخته‌تر شود و رابطه بین آنها را به شیوه خوبی تغییر داده است.

چان در این رابطه در یک مصاحبه در پکن گفته بود : «من بیش از اندازه سنتی بودم، و اعتقاد داشتم که پسرم باید تمام مشکلات را خودش و بدون کمک من حل کند.» او به آسوشیتدپرس گفت : «در صحنه فیلم‌برداری «بچه کاراته‌کار» هنگامی که شاهد کمک‌های ویل اسمیت به پسرش جیدن بودم به خودم نهیب زدم که، من چرا اینقدر یک‌دنده‌ام؟ من هم باید به پسرم کمک کنم.»

چان با اشاره به این که پسرش در زندان آهنگ می‌ساخته و فیلم‌نامه می‌نوشته و کتاب‌های زیادی خوانده است، به شوخی گفت که اندک زمانی در زندان برای بسیاری از افراد مفید خواهد بود. او گفت : «گمان می‌کنم که باید تعطیلاتی در زندان برپا کنم و بسیاری از افراد پولدار از جمله خودم را مجبور کنم که به زندان بروند. این روزها بسیاری به این تعطیلات نیاز دارند.»

منبع : هالیوودریپورتر / 3 اوت

دیدگاه شما

آخرین اخبار