نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مرداد 1394 - 12:58   |   کد مطلب: 16064
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: کارگروه علمی پژوهشی سپاه باهدف کلی حمایت از نخبگان شهرستان ملایر و اجرایی کردن طرح‌های برتر این نخبگان ایجادشده است.

به گزارش ملایری‌ها، فرمانده سپاه ناحیه ملایر در کارگروه علمی  پژوهشی سپاه ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به مهم‌ترین اهداف تشکیل این کارگروه اظهار داشت: کارگروه علمی پژوهشی سپاه  باهدف کلی حمایت از نخبگان شهرستان ملایر و اجرایی کردن طرح‌های برتر این نخبگان ایجادشده است.

مصطفی رستمی جمع‌آوری اطلاعات نخبگان شهرستان ملایر را یکی دیگر از اهداف این کارگروه بیان کرد و افزود: این کارگروه از بهمن‌ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز و در این مدت بیش از 100 نفر از نخبگان ملایر شناسایی و اطلاعات آنان را ثبت رده است.

وی افزود: کارگروه علمی پژوهشی یکی از هشت کارگروه مجمع عالی بسیج شهرستان ملایر است و در این کارگروه از همکاری تمامی دانشگاه‌های شهر ملایر استفاده‌شده است.

رستمی  گفت:در این کارگروه به دنبال ایجاد فضایی هستیم تا نخبگان بتوانند فعالیت‌های پژوهشی و علمی‌شان را به‌راحتی انجام داده و آن را به مرحله اجرایی برسانند.

وی کمک به تحقق جامعه علمی را یکی دیگر از اهداف این کارگروه عنوان کرد و افزود: تشکیل بانک علمی نخبگان و ارائه  طرح و راهکار به مدیران توسط نخبگان از دیگر اهداف این کارگروه است.

رستمی  با اشاره به  استفاده از ظرفیت شهرستان برای کمک به نخبگان بیان کرد: برای کمک به مدیران اجرایی و کارخانه‌داران  و فضایی مهیا کرد که تا ابن افراد نیازهای خود را به نخبگان اعلام کنند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: باید به سمتی حرکت کنیم که با تولید علم بتوان مشکلات و نیازهای جامعه را رفع کرد.

احمد آریایی‌نژاد با اشاره به برنامه ششم توسعه بیان کرد:چشم‌انداز برنامه ششم توسعه راهکار رو به روی ما برای رشد علمی بوده و باید در این جهت حرکت کنیم.

وی گفت: بهترین راه رشد علمی و توسعه پژوهشی  استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان  با توجه موقعیت اقلیمی و جغرافیایی  است.

آریایی‌نژاد سیلیس را یکی از ظرفیت‌های  مهم در ملایر دانست و بیان کرد: سیلیس ملایر در بسیاری از کارخانه‌های کشور استفاده‌ می‌شود و ملایر نیز با ایجاد کارخانه می‌تواند از این محصول استفاده کند.

انتهای پیام/  

دیدگاه شما

آخرین اخبار