نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مرداد 1394 - 12:15   |   کد مطلب: 16063
فرماندار ملایر گفت: برای پیشرفت و حمایت هر چه بیشتر از کارهای پژوهشی ، نیاز به تحصیص ‌ردیف بودجه برای این کار است.

به گزارش ملایری‌ها، فرماندار ملایر در کارگروه علمی پژوهشی سپاه ملایر در فرمانداری این شهر با اشاره به مشکلات بر سر راه پژوهشگران اظهار داشت: برای پیشرفت و حمایت هر چه بیشتر از کارهای  پژوهشی ، نیاز به تحصیص ‌ردیف بودجه برای این کار است.

مصطفی آزاد بخت گفت: برای رشد پژوهش باید از ظرفیت‌های موجود در شهرستان استفاده کرد تا بتوان از پژوهشگران به بهترین نحو حمایت کرد.

وی اوقاف را یک ظرفیت خوب در شهرستان ملایر دانست و گفت: اوقاف یکی از ظرفیت‌های موجود در شهرستان بوده و از این ظرفیت در خدمت اشتغال استفاده شود.

آزادبخت تشکیل کارگروه علمی پژوهشی را توسط سپاه اقدامی مهم و شایسته قلمداد کرد و افزود: سپاه با ظرفیت‌هایی که دارد در هر عرصه‌ای که وارد می‌شود با موفقیت مواجه شده است.

وی موفقیت سپاه را در عرصه‌های گوناگون حاصل تفکر بسیجی دانست و بیان کرد: در هر جا که با تفکر بسیجی وارد شدیم موفق بودیم که جنگ تحمیلی نمونه بارز تفکر بسیجی در کشور است.

آزادبخت گفت: ایرانی‌ها در هر عرصه‌ای که واردشده است نشان داده‌اند که پیروز میدان هستند و در عرصه‌های علمی ایرانیان همواره با تفکر برتر برترین جایگاه‌های جهان را به دست آورده‌اند.

وی عرصه هسته‌ای را نمونه بارز موفقیت جوانان ایرانی دانست و بیان کرد: دانشمندان ایرانی درزمانی کوتاه توانستند  اورانیوم بیست درصد را غنی‌سازی کنند که نشان از توانایی بالای جوانان ایرانی را دارد.

آزادبخت پیروزی‌های هسته‌ای را ثمره خون شهدا و شهدای دانش هسته‌ای عنوان کرد و افزود: فکر و عقیده‌ای که  جوانان ما در تمامی عرصه‌ها دارند باعث پیروزی در میدان‌های مختلف می‌شود.

وی گفت: باید برای کار پژوهشگران هر چه بیشتر عرصه و بستر را مهیا کنیم و با حمایت از این قشر به رشد و پیشرفت کشور کمک کنیم.

اتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار