نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

12. مرداد 1394 - 9:30   |   کد مطلب: 16062
سرپرست گروه یاس کبود در گفتگو با ملایری‌ها خبر داد:
راه یابی نمایش "گفتگو با باد" به جشنواره سراسری ماه
سرپرست گروه نمایشی یاس کبود گفت: با بازبینی و کارشناسی انجام‌شده از نمایش "گفتوگو با باد" توسط فرشاد معروفی نیا و کوروش زارعی دو تن از اساتید به نام تئاتر کشور نمایش "گفتگو با باد" ببیست و چهارمین جشنواره سراسری ماه راه یافت.

سرپرست گروه نمایشی یاس کبود در گفت‌وگو با ملایری‌ها با اشاره به راه‌یابی نمایش "گفتوگو با باد" به  بیست و چهارمین جشنواره سراسری ماه اظهار داشت با بازبینی و کارشناسی  انجام‌شده از نمایش "گفتگو با باد"   توسط  فرشاد معروفی نیا و کوروش زارعی  تن از اساتید به نام تئاتر کشور  نمایش "گفتگو با باد" ببیست و چهارمین جشنواره سراسری ماه راه یافت.

مهدی روزبهانی با اشاره به داستان این نمایش بیان کرد: این نمایش در بخش کلاسیک و برگرفته از قسمتی از زندگی پیامبر گرامی اسلام(ص) است.

وی داستان "گفتگو با باد"  را برگرفته از سوره مسد عنوان کرد و افزود: این نمایش از سوره مسد و برخورد ابولهب و همسرش با پیامبر(ص) است.

روزبهانی با اشاره به عوامل این نمایش بیان کرد: مهدی روزبهانی، فروزان حسینی، مهدی جافری، راضیه روزبهانی، احسان سامی، شیدا صادقی و سجاد عبدلی بازیگران این نمایش هستند.

وی افزود: علی بیات، مهدی جافری، مرضیه رنجبر، سمیه حیدری، هوتن آذرباد، احسان سامی، دانیال نصیری، محیا جابری و مرضیه روزبهانی هم عوامل این نمایش هستند.

روزبهانی با اشاره به اجرای دو نمایش توسط گروه یاس کبود در دوهفته گذشته عنوان کرد: دو نمایش" آفتاب از میلان طلوع می کند" و  "گفتگو با باد" در دو هفته گذشته توسط گروه یاس کبود در ملایر به روی صحه رفته است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این دو نمایش بیان کرد: با توجه به حمایت‌های شورا شهر و شهرداری این دو نمایش با استقبال خوب مردم مواجه شد.

انتهای پیام/گ

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار