نافع
فرمانداری ویژه ملایر
پایگاه تحلیلی خبری بهارانه

10. مرداد 1394 - 9:24   |   کد مطلب: 16018
رئیس ستاد نماز جمعه ملایر در گفت‌وگو با ملایری‌ها خبر داد:
آغاز عملیات ساخت فاز دوم مصلی ملایر
رئیس ستاد نماز جمعه ملایر گفت: عملیات ساخت فاز دوم مصلی حضرت ابوالفضل(ع) ملایر از این هفته آغاز می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به آغاز عملیات ساخت فاز دوم مصلی ملایر اظهار داشت: عملیات ساخت فاز دوم مصلی ملایر از این هفته آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی بیات گفت: در این مرحله از ساخت مصلی حضرت ابوالفضل(ع) کارهای داخل مصلی و ادامه ساخت محوطه ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به مجموع هزینه‌های انجام‌شده در مصلی ملایر از ابتدای شروع ساخت بیان کرد: از ابتدای آغاز ساخت مصلی ملایر از سال 1384 بیش از 23 میلیارد ریال هزینه شده است.

بیات با اشاره به کمک‌های مردمی برای ساخت این مصلی بیان کرد: مردم خیر شهرستان ملایر از آغاز ساخت مصلی همواره در ساخت مصلی مشارکت داشته و بیش از هفت میلیارد ریال به ساخت این مکان مقدس کمک کرده‌اند.

وی افزود: بیش از 16 میلیارد ریال هم از بودجه‌ها و اعتبارات دولتی شهرستانی، استانی، شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، اداره اوقاف ملایر و همدان به ساخت مصلی کمک شده است.

بیات گفت: نماز جمعه در شهرستان ملایر از 21 تیرماه سال 1359 توسط آیت‌الله میرشاهولد برگزار و تاکنون به‌صورت مداوم ادامه داشته است.

وی افزود: پس از رحلت آیت‌الله میرشاهولد، آیت‌الله فاضلیان به‌عنوان امام‌جمعه ملایر معرفی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن فاضلیان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین مقدسیان به‌عنوان امام‌جمعه موقت ملایر نماز جمعه را در ملایر امامت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

دیدگاه شما

آخرین اخبار